4.BÖLÜM

98 8 2
                                    

Bana yaklaşmaya başladı ne yapıyordu bu . Nefesi yüzüme rüzgar misali çarpıyordu . Göz göze kalmıştık .

JM : Bu kadar tatlı olma .
JK : Ne ?!
Tatlı mı dedi o ? Bana tatlı olma mı dedi amacı ne bunun. Hala bana bakıyordu hala yakındık aramızdaki yakınlığı bozan şey Jimin 'in beni öpmesiyle sona erdi .Beni öpüyordu beni elini enseme koymuş beni kendine daha da yakınlaştırdı yordu. Ben karşılık vermeyerek ittim.

JK : SEN NE YAPTIĞI Nİ SANIYORSUN ?!
Sakin bir okadar da Üzgün gözüküyordu.

JM : Affet beni .
Yok olmuştu resmen yok olmuştu gözümün önünde yok olmuştu . Ama nasıl olur ? Bir insan asla bu kadar hızlı olamaz . Saçmalık ne yani Jimin insan değil mi ? Ben öyle şeylere inanmam ama bu gerçekten sıradışıydı . En az yaşadığım kadar sıra dışı .

FLASBLLACK ...

V: Efendim , light bir insan oğlunu öpmüş.Ve gücünü belli etmiş .

Büyük konsey birden ayaklandı .Bir vampir in bir insanı ısırmadan önce öpmesi ve gücünü göstermesi yasaktı. Cezası ise kıral tarafından ölümdü.

S: Hazırlıklar başlasın. Light bizi bekler.
( YZ : S = Suga arkadaşlar )

FLASBLLACK END ....

Hava kararmıştı ne Jimin nede Taehyung ortalarda yoktu .Bende o sırada araştırma yaptım .İyice deliricektim. En sonunda Jimin 'in vampir olabileceği ihtimali var . Hemde çok . Vampir diye bi şey varmı ki ? Telefonuma mesaj geldi .

Gönderen ( Tae tae )
Yurdun ordaki ormana gel bekliyorum .

Bu neydi şimdi . Bilgisayarı kapatıp yürümeye başladım neden çağırdı ki ?
Ormana geldiğimde kimse yoktu .Tae diye bağrıyordum ama o da yoktu .Birden ağaçlardan bir sürü yarasa üzerime uçmaya başladı .Biri beni kendine çekip sarıldı bu koku bu Tae den başkası olamazdı .

V : Onu korkuttuk.
Ne diyordu bu kollarından ayrılıp suratına baktım kırmızı gözler, sivri dişler dolunayın yüzüne vuran ışığının parlaklığı . Tae bir vampir di . Gülümsüyordu.
JK : Tae ?
V: V demeli sın kook .
V mi ? V nedemek ? Beni arama döndürdüğünde siyah bir takım giymiş kızıl saçlı biri vardı .
S: Merhaba bay Jungkook. İzin verin kendimi tanıtıyım. Ben vampir sürüsünün lideri Suga .
Adının suga olduğunu öğrendiğim adam gülümseyerek eğildi. Adımı biliyordu ama nerden . Taehyung yani V beni kendine çevirdi .

V: Sadece dinle jungkook. Ben vampirim. Gerçek ismim V . Jimin de Light .Korkma na gerek yok .Bi işimi bitirdikten sonra herşey çok güzel olucak bebeğim. Sen sadece bana güven .Seni seviyorum.

Uzaklaştı Suga yanıma gelip kulağıma yaklaşıp .
S : Kanın çok güzel şimdi neden V nin senden uzak durduğunu anlıyorum.

Titremiştim. Konuşamıyor doğru düzgün korkamıyordum bile . Jimin yani Light ın seslerini duyordum. Beni arar gibi bi hali vardı . Yukarıdan bir şey düştü Light bana bakıyordu . Yerden kalkamıyordu. Onun gözleri ela olmuştu sivri dişleri vardı .

L: Jung - kook ?
Bana bakıp elini uzatmıştı yanına gidicektim onlar bana zarar vermezdi. Buna eminim. Ama suga beni sıkıca tutuyordu .

S: Olmaz . Uslu dur kookie .
Jimin toprağı sıkıyor du .

L : UZAK DUR ONDAN !

V : Kardeşim .
Kardeş mi ? Onlar kardeş miydi ?
V uzaktan hızlıca Light ın yanına geldi .
V : Küçükken saklanbaç oynardık. Hep bulurdum seni hatırlıyor musun ?

L : Evet
V: Bu gün son saklanbacını oynadık ve sobeeeee . Yine ben kazandım .Şimdi sana konuşma hakkı veriyorum . Neden alimezi öldürdün ha ?

Light ailesini mi öldürmüştü. Hayır eğer böyle ise o zaman V V onu öldürecekti.

L : Sana kaç kez onları ben öldürmedim dedim ama bana inanmadın.
V ona bir yumruk atmıştı Light o kadar kötü bir haldeydiki bir yumruk ta yere yatmıştı .

JK : Yapmayın lütfen.

S : sshh sadece izle .

V : Gözümle gördüm öldürdün .
V ona vurmaya tekme atmaya devam ediyordu .Light acı çekerken sesini bile çıkartmıyordu. Sadece bana ve Suga ya bakıyordu .Suga gülerek izliyordu .Ben ise sadece bağırıp ağlıyordum yapabileceğim hiçbirşey yoktu . En sonunda V yorulmuştu. Light hala suga ve bana bakıyordu.
L : Peki kardeşim eğer ben böyle bir pisliği yapmış olsaydım . Neden şimdi seni öldürmeyim Söylesene?

V bir an durdu.
V: Çünkü .... çünkü
L : Ben bir yeni doğanım V sende öylesin .
Yeni doğan mı ? İnternette yeni doğan lider tarafından ısırılan ve kul edilen vampir anlamına geliyor du . Light yapmadıysa o zaman .

V : SUGA !!!!!!!
Suga beni bırakıp koşmaya başladı V arkasından gidiyordu . Ben dizlerimin üstüne çöküp çocuk gibi ağlamaya başladım . Bu yaşadıklarım fazlaydı . Light zorlukla ayağa kalkıp koşmaya başladı ormanda sadece benim aciz çığlık seslerin vardı .

●●●●●●●●●●●●●●●●●

NASIL ?
DEVAMI GELİYOR BEKLEYİN .


BITE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin