2.BÖLÜM

104 9 3
                                    

Sabah gözlerimi büyük bir sessizlikle açmıştım.  Yurt çok sessizdi hemde çok .
Yan yatakta taehyung u aradım ama yoktu. Kahvaltıya geç kalmamak için hemen dışarı çıkıp kantine koştum .Sıraya geçip kahvaltımı aldıktan sonra hoesok hyun un yanına oturdum. O bizden çok önce gelmişti bana abilik yapıyordu . Yine hiç eksik olmayan gülüşü ile bana baktı .

JH : Günaydın.
JK : Günaydın .
Yanına oturdum ve etrafa bakmaya başladım ikiside yoktu ve ben Jimin e bakmayı unuttum aferin jungkook.
JH : Burda yoklar. Jimin odaya girdiğimde yoktu sabah ta .Taehyung erkenden gitti .Her şey yolunda mı ?

Jimin yok mu ? Of yine azar işiticek. Küçükken hep ramen yemek için kaçardı bana öyle diyordu sonrada bi güzel azar yerdi . Ama hasta iken nereye gider ? 

JH : Jungkook  ?
JK : Ah şey herşey yolunda hyung merak etme .Ben gidiyorum.
JH : Ama bi şey yemedin Yah .
Ona cevap vermeden odama yürüdüm okul formalarımı giydim .Jimin hiç gelmemiş yatağı çok düzgün normalde deli gibi yatar . Müdür anlamasın diye bi not yazdım Jimin in yazısına çok benzeterek.

ARKADAŞLARLAYIM. OKULDAN SONRA GELİRİM .
Yazıp bıraktım .
Okula doğru yürümeye başladım. Acaba Jimin nerde ?
Sınıfa girdiğimde sıraya gömülmüş bir taehyung vardı . Omzuna dokundum.

JK : Tae ne oldu ?
Dayak yemiş resmen dudağı patlamış,  kaşında ve yanağında yara bandı vardı  .
Bana zor bi şekilde yalancı bir gülümseme sundu .
T : Günaydın .
Ben tam bir şey diyecektim ki tae kafasını sıraya gömdü ve hoca geldi .Tam zamanında .
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
JIMIN IN AĞIZINDAN 
Flashballack 
Hoesok uyunca pencereden atladım. Acıkmıştım.  Yakındaki bir ormanda avlandım yurdun kapısında V vardı .
V : Kendini kontrol edemiyorsun.  Katil.
Sinirlerimi bozuyordu yine .
L : Doğru. Kendimi kontrol edemiyorum.Bu yüzden dayak yemeden defol .
Yolumu kesti .
V: senin gibi katiller insanlardan uzak durmalı . Mesela jungkook tan . Onu seviyorsun biliyorum ama şunu bilki ben olduğum sürece ona yaklaşamazsın artık .
  Bunu demesi ile ona vurdum .
L : Sakın bir daha jungkook hakkında konuşma V ! ANLADIN MI ?!
Sinirlenmiştim ona vuruyordum. Hemen yere yığılmıştı. Bu halde yurda gidemem  . En iyisi biraz dolaşmak. Biz v ile farklıyız ben ondan daha güçlüyüm. Ama kana karşı koyamam. O ise bu konuda daha dayanıklı. Acaba jungkook iyi mi ? Çok özledim .

BITE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin