SON ( M)

103 5 2
                                    

M harfi var !
Smut öğeleri içerir !
3.M harfinden sonra smut bitiyor .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 ay geçmişti Jimin lider olmuş Suga ise öldürülmüştü. ( So sory T^T ) .

Tae ile çıkıyorduk. Çıkmak demek olmaz eski halimiz gibiydik. Tae nin bana sevgilim demesi ve fazla gülümsemesini saymazsak. Jimin yurda uğramıyordu. Taehyung ile okula gidip bir kafede part time çalışıp para kazanıyorduk. Kafede vampir olduğunu öğrendiğim ve Tae ile eskiden çok yakın arkadaş olan Jin hyung ve Namjoon hyun ile tanıştım. Evliler ve çok tatlılar . Bi ara kafama bi şey takılmıştı. 2 katlı lüks bir villa da oturuyordum Taehyung ile evlenmiştim
Karnımda doğmak üzere olan Jiyeon ( Evet kızın adı jiyeon ) Taehyung işten gelmişti resmen pembe panjur eksik . Neyse . Son zamanlarda kesmediğim parmağım kalmadı pisikopat diyebilirsiniz ama benim amacım taehyung un beni ısırmasını sağlamak .O ise sadece kaçıyordu. Şimdi neden vampir olmak istiyorum ? Ben hayatım boyunca bi amaç için yaşamak istedim . Ama tanrı o şansı bana vermemişti. Kimi insan ailesi için yaşar benim ailem beni yurda vermişti umrumda değiller . Bir meslek için yurtaki çocuklar bana büyünce ne olmak istiyorsun diye sorduklarında sadece mutlu olmak der gećerdim çünkü bi idealim yoktu . Şimdi ise var Taehyung.
O benim yaşama sebebim . Ve ben onla birlikte olmak istiyorum. Onun cenazemde ağlamasını değil .Onla olmak istiyorum sonsuza dek .

Artık yurtta kalmıyoruz apartmanlı bir evde oturuyoruz. Saat akşam 9 du Televizyon da film izliyordum . Taehyung Jimin ile toplantıya gitmişti Jimin de gelir ümidiyle yemekler yapıp buz dolabına koydum . Peki hayatım 360 c° değişmişken ben mutlumuyum?

Evet hemde çok ölü gibi yaşarken dilirildim resmen .Artık amacım, bir ailem ve bana değer veren birileri var . Artık özgürüz .

Ben bunları düşünürken telefonuma mesaj geldi .

Gönderen ( VAMPİR UZAYLI )

Bebeğim yurdun ordaki ormana gel Jimin ile buluşuruz.

Acele ile hazırlandım üstüme bol beyaz bir gömlek altıma siyah dar tayt saçlarımı ortadan ayırdım ( war of hormone saçı )
Köyü olamasada belirgin bir eyeliner sürdüm üzerime siyah bir mont giyip Telefonumu alıp arabaya bindim .Hızla sürüp yetişmeye çalıştım. Ormana geldiğimde kimse yoktu biraz yürüdükten sonra kalp şeklinde bir lamba vardı lambaya doğru giden siyah gülleri takip edip tam lambanın ortasında durdum. Birden havadan birsürü siyah gül düşmeye başladı.

Bir sürü insan alkışlayarak üzerime gelmeye başladı aralarında namjin çifti fangirl gibi bağrıyordu. Tam karşımda siyah bir takım giymiş saçları dalgalı taehyung kalabalığı susturup önümde diz çöktü .

Ben gözlerim fal taşı gibi açılmış bir şekilde taehyung a bakıyordum o ise bana gülerek boğazını temizleyip konuşmaya başladı .

T: Hım hım Jungkook .Sen gerçekten bu hayatta gördüğüm en iyi insansın. Senin benim yüzümden aģladığın geceleri biliyorum ama sen genede sabah gülüp günaydın diyordun. Benim yüzümden dayak yerdin ama yine de ses etmez bana yalan söylerdin . Jimin ile kavga etmememiz için bi onun yanına bi benim yanıma gelirdin. Ben.... hayatım boyunca ilk defa bana değer veren beni seven birini tanıyorum .Peki jeon jungkook benim olur musun? Herşeyinle tamamen benim . Ve jeon jungkook tüm aptallıklarımı görmezden gelir misin ? Peki sonsuz olur musun benim sonsuzluğum?

O ... Ağlıyordu ....Ben ...ağlıyordum.

JK : Kim Taehyung eğer beni bırakırsan seni ben öldürürüm. Ve diğerleri için şüphen mi vardı hı ! Tabiki EVET .

BITE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin