5.Bölüm

95 8 3
                                    

Gördüklerimin hepsinin rüya olmasını diledim ama değil di . Yatığım yer yumuşaktı,  dün orda bayılmıştım. 
Gözlerimi açtığımda Light ve V bana bakıyordu.  Bense olanları hatırlayınca birden yataktan fırladım. Onlar bu halime gülüyordu.

JK :  Burda ne işim var ? Ve dün ne oldu ?
V : Dün ormanda bayıldın bizde seni yurda getirdik .
L : Dün için çok özür dileriz ama bilmen gerekiyordu . Herşeyi ...

Yine dişleri sivrileşmişti. Artık korkmuyordum insan ne olursa olsun ailesinden kaçarmıydı. Onlar benim ailem .Ve ne olursa olsun ailem olucaklar .

JK : Sizin bir suçunuz yok . Benim için de endişelenmeyin.

Gülümsediler. Bu gülümseme Jimin in benle uğraştığında ya da Taehyung un beni mutlu etmek için güldüğü gülüşten çok farklıydı .Sevgi vardı , üzüntü vardı , gerçekler vardı ...

Artık böyle yaşayamazdım eski hallerini özledim ve kaderi kendimiz yaza biliriz . Sil baştan .

JK : Ya !  Çok sıkıcısınız. Nerde benim Jimin ve Taem hı ?

Kollarımı açtım gelip sarıldılar işte ben şu an ölmeye razıydım. 

V - L : Teşekkürler jungkook. 

JK : Asıl ben teşekkür ederim. 

Jimin ayrılıp .

J : Ya ! Beni ağlamaya mı çalışıyorsunuz? ! Ben gidiyorum konsyede işlerim var . Ya !kookie kardeşime iyi bak .

Göz kırpıp gitti .Biz tae ile gülüp el salladık. Artık herşey eskisi gibiydi eskisinden daha güzeldi .

T : Gel buraya .

Kolumdan tutup beni kendine çekti sıkıca sarılıyordu .

JK : Ölmek için çok gencim. 
Ben böyle diyince bıraktı . Çok sıkmıştı bi an nefes alamadım sandım . Tabi aralarındaki cılız olunca .
Biraz güldük tae Jimin den konsyeden ve çocukluğundan bahsetti . Yemek yedik film izledik. Hiç konuşmamıştık.  Odaya döndüğümüzde aklımda bir soru vardı. Dün beni sevdiğini söylemişti  .

JK : Tae
T: Efendim? 
Jk: Dün gece söylediklerin doğru muydu?
Tae kendi yatağından kalkıp benim yanıma yattı. 

T: Seni seviyorum Kookie. Hemde çok. 

T: Peki sen ?
Çenemi yumuşak bir şekilde tutup kendisine çevirdi. Gerçeği söyliycektim kalbimden geçeni .
JK : Tanıştığımız günden beri seviyorum seni. 

Bunu diyince resmen gözlerinin içi patlamıştı benim ise gözlerim dolmuştu .
Sarıldı bana  bende ona sıkıca sarıldım
Şu an mutluluk tan ağlıyordum. Hayatımda ilk defa mutluluktan ağlıyordum .

T: Jungkook,  sonsuzluğum olur musun?

Sonsuzluk mu ? Seve seve .Ama benim gibi bir ölümlü için sonsuzluk bir hayal yada bir mecazdan başka bir şey olamaz dı .
Bunları söyliycektim.  Dudaklarımı sömürmeseydi.  Acemice karşılık veriyordum. Dudağımı ısırmıştı ağzıma kan tadı geliyordu . Hemen ayırmıştı o tatlı dudaklarını. 
T: B-ben çok özür dilerim bebeğim .
Baş parmağını patlayan yere sürüp kanımı alıp yalamıştı. Bu nasıl bir fantezi anlayışıdır acaba . O benim kanımdı benim . Kendine gelince bana baktı yine ciddi olmuştu .
T: Beraber yatalım mı ?
Kafamı olur anlamında salladım . O yatınca yanına yatıp kafamı göğsüne koydum .

JK : Tae Sonsuzluğun olmak istiyorum .

Bir sesizlik olmuştu bu soruyu kendisi sormuştu bana . Şimdi ise birşey demiyordu. 

T: İyi geceler bebeğim  .
JK : İyi geceler. 

Karar vermiştim .Sonsuz olucaktım  .Ve tüm hayatımı tae ye adıycaktım. 
○○○○○○○○○○○○○○○○

Burda kestim çünkü öbür bölüme süprizi m var ^^
Yorumlarınızı okuyunca çok mutlu oldum . Teşekkürler.  Yeni bölümü bekleyin .

BITE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin