Hónapokig sporóltam a koncertjegyere ,amint meglehetett vásárolni a jegyeket megtettem. VIP jegyek el se hiszem. Találkozni fogok Luke-kal. Ő az életem. Néha úgy érzem csak ő van nekem. Sivár hétköznapjaimat úgy feltudja dobni ,elég ha csak látok róla egy sexy képet tumblr-en és sírni tudnék ,de komolyan. Milyen gyönyörű ez az ember?? Rengeteget álmodok azzal hogy vele vagyok és most találkozni fogok vele. El se hiszem ,de komolyan. A bécsi koncertre vettünk jegyet a barátnőmmel Vikivel. Alig várom már ,hogy ketten bevegyük bécset és a 5SOS koncertet.
Elújságoltam Márknak a híret. Márk a legjobb fiúbarátom. Valamiért nem örült neki azzal az indokkal magyarázta ,hogy miért áltatom magam azzal ,hogy majd egyszer együtt fogok élni Luke-kal és ,hogy miért csak azok az emberekhez vonzódok akiket soha nem kaphatok majd meg. "Találnod kéne egy olyan embert akitől tényleg megkaphatod a vágyaidat. Akivel végre csókolozhatnál." Márk egy fasz. Tudom ,hogy valamilyen szinten igaza van ,de nem tudom megmagyarázni mennyi mindent érzek Luke iránt. Ő az életem.
3 nap és koncert!! Vikivel elindultunk már. Úton vagyunk bécsbe. Előtte még eltöltünk egy kis időt a városban. Érzem legszebb napjaim lesznek ezek. A nővéremnek ,Nikinek is el kell kísérnie minket. Ő nem annyira lelkes ,mint mi ,de ez nem fogja elrontani a kedvünket. Uristen 3 nap. 3 NAP és láthatom őt.
Megérkeztünk a szállásra. Viki meg én egy szobába nővérem különszobába ment. Egész este halgathattam ,ahogy Viki arról áradozik ,hogy ő és Luke hogyan fognak összejönni. Szállj le Luke-ról ribanc ő az enyém! Nem értem ezeket miért nem mondom ki hangosan. Viki végre lefeküdt. Gondolkodtam ,hogy megölöm álmában. Mármint olyan szép meg minden mellette egy krumplinak érzem magam Luke kettőnk közül tuti őt választaná. Márk írt. Megirom neki ,hogy hiányzok. Csak megnézi ,de nem ír vissza , hogy énis neki. Pöcsfej.
Holnap koncert!! A két legjobb dolog Bécsben az ,hogy Luke idejön és ,hogy van primemarkt. Mindkettönknek a keze teli van a primemarkt papírzacskójával. A másik kezünkben egy starbucksos kávé. Úgy érzem jól nézek ki úgyhogy csinálok egy instagram képet. Kevés képet rakok ki magamról instára ,de minden másról annál többet. Nagyon szeretem ezt az alkalmazást olyan egyedinek érzem. Sokkal jobban ,mint a facebookot.
Állunk a Maria Hilfer Strasse-én és valamiért olyan furcsa érzésem támadt. Nem az a rossz érzés hanem pont az a fajta érzés amikor minden rendben van. Mintha most lennék egész. Nyugodt vagyok ,nem érdekel semmi. A melltartó pántom eléggé szorít mondjuk .
YOU ARE READING
Bécsi Keringő
FanfictionEgy lány története ,aki rátalál élete szerelmére bécsben a 5 Seconds Of Summer koncerten. A lány folyton kínos szituációkba kerül és önbizalma sincs igazán. Valyon a boldogan élnek míg meg nem halnak itt is igaz lesz?