5.fejezet

43 0 0
                                    

Kb. 3 napot töltöttünk sopronban. Hazindulunk. Sajnos.Nem bécsbe visz hanem vissza pestre. Lezsírozta nikivel ,hogy vele lehessek. Vesz nekem kaját. Szeretem az olyan embereket akik kaját vesznek nekem.Bekapcsolja rádiót és megjegyzi milyen rossz a magyar zene. Nevetek. Megálltunk a budaörsi ikeában körbenéztünk és a közös életünket tervezgettük. Úgy vártam volna .hogy valaki felismerje és lássa ,hogy együtt vagyunk ,de senki se vett észre bennünket .Vett nekem egy plüss malacot. Ő is imádta úgyhogy vett magának is egyet.
Ez már a harmadik nap amit vele töltök. Életem legszebb percei. Én Luke és a két ikeás plüss malac tovább haladtunk budapest felé. Nagyon rosszul éreztem magam ,mert tudtam hogy elválnak majd útjaink.
Az utcánkba érünk. Sírva fakadok. Megölelem. Ő is sír és azt mondja
-köztünk működni fog a távkapcsolat.
-én nem akarok távkapcsolatot én minden nap csak téged akarlak. Azt ahogyan beletúrok a gyönyörű hajadba ,ahogyan a hideg piercinged csiklandozza az ajkamat ,csak csókolózni akarok veled. Vigyél magaddal!
-másra sem vágynék jobban ,de nem akarlak belerángatni egy turné borzalmaiba.
-éveket vártam rád és te most elhagysz!
-nem hagylak el! Sosem tudnálak elhagyni. Te vagy a legcsodásabb ember akivel találkoztam. Te vagy az az ember aki miatt megváltozik az életem. Nem élek több droggal. Mind ezt azért ,hogy visszamenjek hozzád!
-de a többiek a bandába attól még fognak és nem akarom , hogy belerángassanak valami hülyeségbe!
- fontosak a barátok ,de te még fontosabb vagy nekem többet jelentessz nekem mint bármi ezen a földön
A könnytengerem alól egy halvány mosoly jelenik meg.p
-Szeretlek!!-mondja Luke
KIMONDTA! Elkaptam és megcsókoltam az orrom még mindig fájt , de nem érdekelt. Életem szerelmével csókolozom aki lassan elmegy egy időre nincs nálam
boldogabb és szomorúbb ember a világon. Egymásra nézünk és elmosolyodunk ,fájdalmasan. Bemegyek a házba. Ő meg az autójához. Nem nézünk hátra ,mert tudjuk hogy úgy nehezebb lesz. Elment.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 08, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bécsi KeringőWhere stories live. Discover now