2.fejezet

39 1 0
                                    

Ma koncert! Ilyen nincs. Reggel amikor felkeltünk olyan extazisban voltam ,hogy uristen.
4 óra és koncert. Elkezdtem készülődni. ILYEN SEXY MÉG NEM VOLTAM ÉLETEMBEN. Kilépek a fürdőből megláttam Vikit. Sírva fakadtam ,hogy lehet ilyen szép? Aztàn bejőtt Niki a szobánkba. Megnyugodtam kicsit ,mert így nem én voltam a legrondább a szobában.
Beállunk a sorba ,hogy bemenjük a koncertre már majdnem mi jönnénk amikor Niki elmegy vécére. Komolyan most kell elmenned?? Épp becsekkkolnánk amikor észrevesszük ,hogy nincsenek nàlunk a jegyek. Sírva fakadtam. Megint. Viki higgadtan keresgéli a jegyeinket a táskajában. Nem találja. Én csak sírok. Visszajött Niki. NÁLA VOLTAK A JEGYEK! Legszívesebben megütöttem volna de rájöttem így is eleget keménykedek mostanában. Benn vagyunk uristen. A szívem majd kiugrik a helyéről. Álló jegyünk van majdnem első sorba. Elkezdődött a koncert. Teljesen kizártam a külvilágot. Ki az a Viki? Ki az a Márk? Csak én vagyok és Luke.Le sem tudom venni a szemem arról a gyönyörű szőke hajról. Újfennt sírok. Luke felénk jön. Ott áll felettem. Lenéz a tömegre. RÁMNÉZ. A szemembe bámult. Viki fellökött véletlenül. Miért történnek velem ilyen kínos dolgok mindig?? Miért?
Nem tudtam kiverni a fejemből azt a két gyönyörű kék szemet. A 2 órás koncert után már nagyon kellett vécére mennem bezzeg nikinek nem ő már könnyített magán. Miközben ültem az egyébként meglepően tiszta vécén. Csak a találkozás járt a fejemben. Kijöttem a vécéről és belenéztem a tükörben. HOGY NÉZEK KI? A szemfestékem elfojt a sok sírás miatt. Feketére festette a 5SOS-os pólomat. A hajam , mint egy jó nagy kupac bűzölgő kaki. Sírok újra. Miért sírok ennyit? Választanom kell. Vagy rendbe hozom magam és lekésem a találkozót vagy beállok a sorba és találkozom életem szerelmével. Beálltam a sorba. Az elöttem álló lány nagyon gáz napszemüveg van a fején Sose értettem ezeket a ribancokat. A napszemcsis ribancok az iskolás ribancok egyik meghatározó alfaja.
Ennek a sornak sose érek a végére!! Elkezdek gondolkodni márkról, az orromról (A múltkor olyan szépre sminkeltem) , a septumról. Minden vágyam egy septum ,de a szüleim nem engedik. Elköltözök mondjuk Sri Lankára. Uristen lakkor nagyon jó képeket rakhatnék fel instára! Megdupláznám a követöim!! Amint épp a Sri Lankára való szökésemet terveztem. Sorra kerültünk. Ideje volt. Beérünk. Meglátom őt. Sírok. Minden maradék könnyemet kiengedem (nem sok maradt). Ez olyan kínos.

Bécsi KeringőWhere stories live. Discover now