4.fejezet

27 0 0
                                    

4.fejezet
-szia! (Miért használ felkiáltójelet??)
-szia!:) (A smiley nem túl sok?)
-hova valósi vagy? (Milyen szavakat használsz ember?)
-magyar vagyok. Itt lakom a szomszédban:D
Uristen ,de nem vagyok vicces
-Meddig vagy még bécsben?
-3 napig. Te?
-Attól függ meddig akarod ,hogy maradjak?
-Minnél tovább
-Hát sajnos sokáig nem tudok maradni
Akkor miért kérdezed bazdmeg?
-sajnálom:(
-nem találkozunk?
-mikor?
-most!!
-uristen!! Jó rendben!!! Hol? Hova menjek?
-a hoteledhez megyek egy 10 perc múlva.
-Honann tudod ,hogy melyikben lakom?
-kiraktad instára:D
Jézusom túl sokat osztok meg magamról.
Még mindig nem tudom feldolgozni ,hogy találkozni fogok vele. Lemegyek a hotel elé. Ott van. Egy elég szerény autóval. Egy suzuki-val. Most komolyan EGY SUZUKIVAL? Azt hittem gazdag. Meglát mosolyog.
-szia!
-szia!
-készen állsz?
-én mindenre!
Úgy megdugnám Luke-ot olyan helyes. Megkérném ,hogy ne használjon gumit hátha terhes leszek és akkor majd behajtom rajta a gyerektartást. ELMEBETEG VAGYOK?!!!
-gyere szálljunk be!
-jólvan!
Kiautóztunk bécsből. Egészen sopronig mentünk. Felvezetett egy elég magas hegyre. Leparkolt egy sík részen. Elővett két kinyitható kertiszéket. Romantika felsőfokon!! Leültünk beszélgettünk egész este! Elfogytak a témáink. Közelebb húzta magát hozzám. Rámdöntötte a fejét. Simogattam a haját. Az ujjaimra ragadt egy vastag hajwax réteg. Undorító ,de mégis ez LUKE-on volt. Nem tudom felfogni mi történik. Luke Hemmings a vállamra hajtja a fejét és én meg simogatom a haját. Ahh mégis feltudom fogni. Elalszunk. Reggel felkelek. A feje még mindig a vállamat nyomja. Elzsibbadt nagyon! Látom ahogyan feszülős nadrágja dudorodik. Hoppáré. Most először csodálhattam meg a reggeli mervedés örömeit. Ráadásul Luke-on. Én vagyok a legszerencsésebb ember a világon az biztos. Viki bekaphatja. Nem tudom miért de akkor is bekaphatja. Igaz barátság a miénk.
Luke is felébredt. Próbálta takargatni dudorodó nadrágját ,de késő én már mindent láttam. Kicsit zavarba jött. Megpusziltam. Ő visszapuszilt! Utána a szája átvándorolt az enyémhez. Első csók. Most ki a zakkant Márk? Kb. 5percig tartott ez a rendkívül érzelmes csók. A piercingje hideg volt kicsit ,de nem érdekelt. Azt mondta ad nekem valmit. Remélem valami drágát, a legjobb dolog egy srácban ha van pénze. Elvitt egy olyan helyre amire vérvörös betükkel ki volt írva ,hogy "mindent kilyukasztunk" jézusom hova visz ez? Ez normális? Itt akarja elvenni a szüzességemet egy ilyen helyen? Beléptünk. Megnyugodtam. Csak piercingeket lőnek. Kilöveti a septumom! Anyukám ki fog tagadni. Nem érdekel élek Luke-kal. Belövik. Belenézik a tükörbe és nagyon megvagyok elégedve magammal. Luke is velem. Rámnéz és azt mondja "ügyes voltál!"utána megcsókolt. Nagyon fájt. Leszídtam. Most szúrták át az orrom ne viccelj. De azért mélyen az ölelésébe feledkezem.

Bécsi KeringőWhere stories live. Discover now