4. Bölüm: Düşman'ın Saldırısı

302 11 6
                                    


Gecenin karanlığında,dolunay'dan daha parlak olan bir ışık dünya'ya indi.Daha önce ki düşen ay taş'ın neden olduğu kratere inmişti.Işık soldu ve kayboldu.Karanlık bir cisim krater'in etrafında dolaştı ve eğildi.Elini krater'in üstüne dolaştırdı.Krater'in yanındaki ayak izlerini fark edince onları inceledi.

Birkaç dakika sonra karanlık cismin dudakları memnun bir şekilde gerildi.Ayağa kalktı ve ormandan dışarı çıkarak ilerlemeye başladı.Genç bir çift sohbet ederek ilerliyordu.Birbirlerine çok yakın olduğu belliydi.Duygusal bir bağ kurmuşlardı.Yürüyen karanlık cismi görünce bir an durdular.Erkek ürkek bir şekil de gözlerini kısarak karşısındakini görmeye çalıştı.

"Şey...İyimisiniz hanımefendi?"

"Sevgi mi bu hissettiğim?"dedi kadın,yüzündeki gülümseme kaybolup.Genç erkeğin yanında ki kız hafif bir şekilde gülümsedi.

"Şey biz nişanlıyız."

"Ooo, evleneceksiniz demek.Hayat da en nefret ettiğim şey nedir biliyormusunuz gençler?"

Genç çift biraz endişeli bir şekilde başlarını salladılar.Kadın yavaşça genç çifte yaklaştı.Artık vücudu neredeyse net bir şekilde görülüyordu karanlığın içinde.Gece gibi karanlık bir kıyafeti vardı.Ellerinde ise dirseklerine kadar çizilmiş bazı semboller.Kadın iyice yaklaştı,dudakları nefretten gerildi.Gözleri ateş saçmaya başlamıştı neredeyse.

"Sevgiden"bu kelimeyi sessizce ama tiksinerek söylemişti.Gözleri bir anda parladı ve elini kaldırdı.Daha sonra genç çiftin haykırışları karanlıkta kayboldu.

Sabah her zaman ki gibi parlak ve sıcaktı.Usagi ve Luna yavaşça yürüyordu.Luna Usagi'in sessizliğini fark edince durdu.

"Sorun nedir prenses?"

Usagi durup Luna'a döndü.Gözlerinde hoşnutsuz ve üzüntülü bir ifade vardı."Bana prenses deyip durma Luna. Rahatsız oluyorum."

"Ama ben..."

"Yeter! Bundan sonra bu presnses lafını duymak istemiyorum. Sen benim dostumsun ve bir daha bu şekilde hitap etme bana."

Luna pes etmiş bir şekilde başını eğdi ve anladığını gösteren bir şekilde başını salladı.Usagi hemen gülümseyip Luna'yı yerden kaldırıp omuzuna koydu.

"Güzel Hadi park'a gidelim.Aslında daha yarım saat var kızların gelmesine ama olsun.Dondurma yeriz seninle Luna."

Luna gülümseyerek kabul etti ve Usagi salanarak park'a vardı.Küçük süs havuzu'un önüne oturdu ve serinlemek için elini havuza sokutu.

"Etrafta şu kızlar dışında kimse yok."dedi luna iki kız arkadaşı göstererek.Usagi etrafına bakınca gerçeken de onlardan ve kendisinden başka kimsenin olmadığını gördü.

Ay Savaşçısı -Gücün Kaynağı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin