Just Friends (Harry Styles I sezona)

735 151 3
                                    


I dalje buljim u njega i čekam da mi kaže da se šali. Ali to se ne dešava. I on gleda u mene i očekuje odgovor. Kako da mu odgovorim na ovo?

Ono od čega sam uporno bežala i čega me je bilo strah... upravo se događa. Naš odnos je trebao da bude samo prijateljstvo. A on... sada mi nudi više. Kako...?

Dobro zna za moj strah od veze. I zna da sam dva puta bila žešće izigrana i prevarena. Pa on mi je pomogao i bio uz mene. Iako sam bila kučka prema njemu i odbijala ga od sebe... jebem mu, svima sam to radila.

Ali zar iz toga nije shvatio da sam konačno odustala od sranja zvano ''veza''? Dođavola, izgleda da nije.

Misli su mi u haosu. Ne znam zašto me je ovo ovoliko uznemirilo, ali jeste. Njegov predlog je ono za šta sam se nadala da nikada neće izaći iz njegovih usta. I sada kada se to dogodilo... ja... ne znam. Ne znam šta da radim. U glavi mi je samo jedna reč: beg.

„Mogu li neko vreme da budem sama?", pitam tiho.

„Razmisli, hoćeš?", on pita i ja klimnem glavom, svesna da nemam o čemu da razmišljam.

Već sam odlučila šta ću da uradim. On mi poljubi usne na kratko pre nego što se odvoji od mene i ostavi me samu u sobi.

Jedino što sada imam na pameti je kako da stignem do aerodroma. Jer to je ono što upravo radim. Bežim. Ako mu kažem da, posle ovoga ništa među nama neće biti isto. Ja ne mogu da ga gledam ponovo samo kao prijatelja. Jer nema šanse da se vratimo na isto. Posle toga mi zasigurno nećemo biti... samo prijatelji.

Autor: SofijaM

FANFICTION 2015Where stories live. Discover now