Lovers

588 112 4
                                    


Zašto ne odustane? Zašto? Ne možemo ovako. Ovo je grozan osećaj i želim da se oslobodim toga. Mora da me pusti da to i učinim...

„Moraš. Ja ne mogu da nastavim. Osećam se užasno. Prevarila sam muža. To mi je užasno, pomisao na to je užasna. Moraš da me pustiš, Niall. Šta ću ti ja u životu?", nasmejem se.

On me ne voli niti je zaljubljen u mene. Samo sam mu privlačna. Ne mogu da dozvolim da mi uništi život samo zbog toga. To je nešto sa čime se može izboriti. Može naći neku privlačniju i više slobodnu ženu.

„Šta ćeš mi u životu?", njegov glas koji kao da se lomi mi prekine misli. Ali me i dirne. „Još uvek ne znam. Znaš zašto? Jer trenutno ti i ja nemamo budućnost. Ali to ne znači da ću odustati od ovoga što imamo. Jer nešto imamo. Tek smo na početku. Na zapetljanom početku. Ali neću odustati od toga. U to budi sigurna.", njegov tihi glas i čvrste i odlučne reči učine da moje srce zatreperi.

„Molim te...", prošapućem. Ne može to da mi radi.

„Neću da te pustim, Leen. Ne pada mi na pamet.", odmahne glavom, a onda se udalji od mene. „Previše sam se vezao za tebe u ovo kratko vreme da bih te pustio.", prošapuće.

Oh, Bože... Ne može. Nije mogao. I sam je rekao, vreme je previše kratko. Nemoguće je da se za nekog vežeš u roku od samo...mesec dana? Da li je nemoguće? Tako sam zbunjena...

„Ja ne mogu da nastavim, shvati.", ponovo pokušam da ga odbijem od sebe. Trudim se da mi pogledom dam do znanja da me ostavi. Ali njegove usne koje se stiskaju mi ne daju nadu.

„Ne.", čvrsto kaže i ustane. „Učiniću šta god je potrebno. Ali odustati od ovoga...", pokaže prstom na nas dvoje. „To sigurno neću."

Autor: SofijaM

FANFICTION 2015Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon