"Lauren, siđi dole! "-razdrala se Normani,dok sam ja visila na internetu i proveravala šta ima novo. Ostavila sam laptop te krenula u dnevni. Preskakala sam po dva stepenika, to mi je navika od malena. Bila sam vrlo nestašna djevojčica.Jednom sam preskakajući stepenice polomila ruku. To je bilo gadno.
"Šta je bilo? "-pitala sam čim sam ušla u dnevni. Čim je Normani zvala, onda je nešto bitno. Sigurna sam u to. Normani je bila ozbiljna, čak najozbiljnija u našoj grupi. Bila je tu za šalu ali nikad nije preterivala. Znala je granicu, dok mo mi ostale druga priča.Camila je najneozbiljnija, pa pošto smo jako bliske prenela je neozbiljnost na mene. Šta da se radi? To sam ja. Nespretna Lauren koja je dečku prilikom prvog poljupca ugrizla jezik, i istovremeno počupala deblji pramen kose. Duga priča.Imala sam 16 godina i poljubio me dečko koji mi se sviđao. Imao je crnu kosu, te sam ja zapetljala ruke u njegovoj kosi.Em sam ga ugrizla, em sam ga povukla za kosu. Bilo me je toliko sram iako se on smejao i govorio da nema veze, ja sam u zemlju propala.
"Malo pre sam razgovarala sa menadžerom,rekao je da je važno to što ima da nam saopšti. Šef produkcijske kuće nas je pozvao na sastanak, te bi bilo bolje da odmah idemo. Znaš i sama kakav je namčor. "-preokrenula je očima.Taj šef je gori od neke nadrkane babe, ozbiljno. Zakasniš li izbacuje te.
Pošto sam bila spremna, a i devojle su, odlučile smo odmah poći.Bile smo odmah tamo jer je to mesto blizu. Ušle smo u ured,i sele na dva kauča.Ja i Ally smo zajedno, dok su ove preostale na onom većem.Vrata su se otvorila te je on pederasti nego ikad ušao u ured. Kako me nervira, kladim se da je peder. Ma dajte ko još nosi ljubičasto odelo, i roze kravatu. I farba se u plavo, mislim vidi se po kosi, odozdo pocinje rasti crna. Imao je tamne oči,a ja sam oduvek mrzela tipove sa tamnim očima. Muške,ne ženske,naravno mrzela sam sve takve ljude sem Zayna. On je posebna priča.Iz razmisljanja me prekinu njegov odvratan glas i ljigav osme
"Vidim tačne ste. Sviđa mi se to. "-nasmejao se ulazeći u ured. Lauren ne prevrći očima,Lauren ne prevrći očima... Uporno sam si govorila. Koja kretenčina od šefa,peder jedan.
"Izvolite, šta ste hteli? "-Prva sam prekinula tu tišinu.Prestao je da se ljigavo smeši,te je negova faca postala ozbiljna. Konačno,jer mi se više povraćalo od njegovog osmeha.
"Imam predlog za vas... "-rekao je. Podigle smo obrve dajući mu doznanja da ga slušamo,te je on nastavio pričati.
Author's P. O. V.
Nisu bile svesne šta će sljedeće čuti.Nisu bile svesne da će čuti nešto što će im promeniti život.
"Bi li se pridružile One Direction-u na njihovoj turneji? "-zvučale su njegove sledeće riječi.
Bile su iznenađene, srećne i uzbuđene. Odmah su pristale,nesvesne svega što ih čeka. Hoće li pregurati ovo bez poteškoća?Ili će ovo biti nešto na što se nikada neće naviknuti?Bile su popularne i znale su to, no isto su tako znale da će se kad se pojave na koncertu najpoznatijeg boy-benda, sve preokrenuti. Hoće li se ikada pokajati što su pristale na ovo? Ili će ovo biti za njih novi početak?Saznajte čitajući 'OUR TOUR STORY'.
Autor: LaurenandHarry12
YOU ARE READING
FANFICTION 2015
RandomGlasanje traje od 28.11. do 28.12.2015. Srećno svim učesnicima! COPYRIGHT © 2015 by @balkanwrtingawards; all rights reserved