"Ehem!"."Huh?"Eunji sedikit tersentak lalu memandangnya."Jungkook?"."Nak aku tolong ke?"soal jungkook tiba tiba."Haa?..err.tak pe takpe."tolak Eunji."Benda tuh kalau kau gosok sampai minggu depan pon tak hilang."perli jungkook.Eunji terdiam."Jom ikot aku."."Pergi mana?"soal Eunji blur."Ikot jelah."tanpa banyak soal,eunji pon mengikut jungkook pergi ke satu tempat.
"Bilik stor?"soal Eunji sebaik sahaja sampai."Kau boleh guna mana mana meja yg lebih kat sini untuk ganti meja lama kau tu."jelas jungkook."Habis meja lama aku nk campak mana?"."Campak ker kat sini.Don't worry.dyorg takkan prasan punya.Sekarang baik kau pilih cepat meja yg kau nk sebelum kita betul betul ada masalah."."Arasseo".Eunji berjalan beberapa langkah sambil melihat sekeliling."Aku pilih yg ni"."Okay.kau bawak dulu meja ni balik kelas dulu.Pasal meja lama kau,nnti aku uruskan.".arah jungkook .."Err....jungkook?"."Hmm?"mata mereka bertentangan seketika ."Gomawo".ucap Eunji dan jungkook membalasnya dengan senyuman."Dah.cepat pergi kelas.kang lambat tak pasal pasal kena denda."."Nae."akur Eunji.
"Selamat pagi sayang~"tegur s.coups mesra sewaktu eunji sedang menyimpan barangnya di dalam loker."Oh?oppa,selamat pagi."balas eunji dengan senyuman manisnya."Ada apa oppa nk jumpa pagi pagi ni?soal eunji sambil menatap wajah kekasihnya itu.S.coups memandang lama wajah eunji sebelum berkata."Mianhei.Oppa tak dapat nk lunch dengan awak hari ni.Tiba tiba pulak member oppa kata hari ni ada practice"."Ouh.yeke?".balas eunji hampa."Awak tahu kan minggu depan oppa ada pertandingan?"."Ya.saya tahu tapi balik nanti boleh kita balik sama sama?"soal eunji berharap."."Kalau balik mestilah boleh".eunji tersenyum gembira."Gomawo oppa".."Okaylah.oppa kena pergi practice ni.Jaga diri tau?"."Nae oppa".balas eunji gembira.
Bersambung...
YOU ARE READING
Will You - J.jungkook [C]
RandomBayangkan kalau kau bercinta dengan orang paling famous dalam sekolah. "Tak boleh bahagia ke?" Tak boleh bahagia k Tak boleh bahagia Tak boleh bahagi Tak boleh bahag Tak boleh baha Tak boleh bah Tak boleh b Tak boleh Tak bole Tak bol Tak bo Tak b "T...