"Jungkook?.Bts pon ada skali?"Eunji terkejut apabila semua ahli kumpulan bts ada di dalam kelas itu."Kenapa kau berpeluh peluh ni?"tanya v.
"Err...aku...aku..."Eunji terdengar derapan tapak kaki
lantas dia cepat cepat menyorok di bawah meja guru danpintu dibuka dengan tiba tiba."Bts?"soal pelajar yg sedang megejar Eunji."Yang korang ramai ramai ni nak apa?".
"Err.kitorg...ada sesiapa tak masuk dekat sini?"soal salah seorang pelajar tersebut.
"Korang,jangan lah bagitau mereka....jebal."doa eunji dalam hati.
"Maksud korang?"Dari tadi kitorg ada dekat sini."jawab Suga.
"Sure?"
"Wae?ada masalah?"soal jungkook dingin.
"Tak...takpelah kalau camtuh.Mian ganggu."mereka menutup semula pintu lalu segera beredar dari situ.
"Jadi nilah sebabnya?"soal Rap monster sambil memandang eunji yg sudah keluar dari tempat persembunyiannya sebaik sahaja mereka beredar.
Eunji hanya menganggukkan kepalanya."Nah!ambillah.Aku pasti kau mesti lapar dengan dahaga kan lepas apa yg jadi tadi?"Jungkook menghulurkan sekotak susu dan sebungkus roti sandwich pada eunji.
"Kau boleh duduk sini sampai habis rehat."ujar jin sambil bangun dan diikuti dengan membernya yg lain.
"Korang!"panggil Eunji .Bts berpaling dan memandangnya.
"Gomawo."Seperti biasa,bts hanya membalas dengan senyuman.
"Maknanya Jungkook jadi penyelamat kau lagi?"soal Chorong,kawan baiknya.eunji mengangguk perlahan sambil berkata.
"Bukan jungkook sorang yg ada kat situ.Member dia pon ada jugak.mujur dyorang tak bagitau tau tak.buat seram je.".
"Hahahahaahha."Chorong ketawa mengekek ngekek mendengar cerita eunji.
"Kau kenapa gelak mcm org sawan ni".
tiba tiba Chorong berhenti gelak."Eh eunji,kau tak perasan ker something?"."Apa benda?"."Dia selalu ada time kau susah.Nak kata kebetulan,lebih kepada takdir aku rasa.Entahlah!"Eunji terkesan dengan kata kata Chorong.Dia berfikir kembali.Bersambung.....
YOU ARE READING
Will You - J.jungkook [C]
RandomBayangkan kalau kau bercinta dengan orang paling famous dalam sekolah. "Tak boleh bahagia ke?" Tak boleh bahagia k Tak boleh bahagia Tak boleh bahagi Tak boleh bahag Tak boleh baha Tak boleh bah Tak boleh b Tak boleh Tak bole Tak bol Tak bo Tak b "T...