Eight ; Save Her

295 26 0
                                    

"Mianhei,aku pernah tolak cinta kau dulu mentah mentah tanpa mengenali kau terlebih dulu.Mungkin aku dibutakan dengan perasaan aku masa tuh yg hanya memandang s.coups je.Selepas apa yg berlaku dalam sebulan nibaru aku sedar apa yg aku ingin selama ni ada dalam diri kau.Aishh...pabo kan aku?"luah Eunji jujur.

"Mmg pon."kata jungkook tanpa selindung menyelindung langsung.Eunji hanya mencebik apabila diperkatakan begitu.

//:Skip://

Hari hari eunji cerah dan gembira apabila jungkook ada di sisi nya.selalu membatunya dlam kesusahan.

Mcm superman.Satu hari dia sekolah,eunji berjalan menuju ke loker nya untuk menyimpan buku.Tiba tiba dia ternampak satu sticky note yg tertampal di lokernya.Dia membacanya.

Kertas itu tertulis yg dia perlu berada di gelanggang basketball pada pukul 10.30 pagi nnti.eunji melihat jam tangannya yg hampir menunjukkan pada 10.30.

Baik dia pergi segera.sementara dia berjalan ke sana,kepalanya ligat memikirkan siapa yg menghantar surat itu.

Di gelanggang basketball....

Eunji masuk ke dalam tapi tiada siapa di dalamnya."Kau datang jugak.Aku ingat kau cam tulisan siapa".eunji memandang ke belakang dan dia nampak muka yg dia amat benci selama ni muncul dalam hidupnya semula.

"Apa yg kau nk lagi hah?!Tak puas hati lagi ker apa yg kau dh buat kat aku selama ni?"ujar eunji dengan nada yg amat kuat.

"Rileks ah.aku suruh kau dtg ni pon ada sebb.jangan lah marah.aku bukannya makan org pon"."Cakaplah cepat kau nk apa.".

"Aku nak–

Jungkook berlari bagai org gila mencari eunji di satu sekolah tetapi tiada.Dia terfikir kan satu tempat.

Dia yakin eunji ada di situ kerana dia ternampak satu sticky note yg terjatuh di bawah loker eunji.Dia segera ke situ.

Bersambung.....

Will You - J.jungkook [C]Where stories live. Discover now