Nine ; Apology Accepted

324 26 0
                                    

"Aku cuma nak mintak maaf dengan kau jer.Aku dh taubat lah.aku mmg nk sgd kau maafkan aku."Tiba tiba jungkook sampai dan terus masuk ke dalam gelanggang itu.

"Eunji!"."Jungkook?".jungkook melihat s.coups berada dengan eunji dan terus meluru ke arah s.coups tetapi sempat ditahan oleh eunji.jungkook terhenti.

"Aku tau aku buat salah dengan korg.tapi niat aku ikhlas.aku nk mintak maaf sangad sangad.aku harap korang boleh maafkan aku.aku janji aku takkan buat dah lepas ni.".

"Okay.kitorg boleh maafkan kau,tapi janji dengan kitorg ,yg kau takkan buat dekat sesiapa pon lepas ni.aku taknk org lain disakiti mcm kau buat kat aku.jaga chorong baik baik.jangan sakiti dia walau pon sedikit.kalau aku tau kau buat centuh,aku carik kau sampai lubang kubur.".

"ya.aku tau.aku harap kau pon bahagia dengan jungkook."ujar s.coups dan terus berlalu pergi dari situ.

//:skip://

'Mr chu ipseulwie chu'tiba tiba handphone eunji berdering.eunji mengambil dan menjawabnya.

"yeoboseyo jungkook ah.waeyo?"."saya nk ajak awak pergi makan hari ni.boleh?soal jungkook berharap.

"Ouh.boleh.pukul berapa?".

"8.30.nanti sya ambik awak dekat rumah"jungkook segera menamatkan perbualan nya dengan eunji.

Eunji cepat cepat bersiap takut terlewat.eunji mengenakan blouse parat lutut yg bewarna baby blue dan sedikit make up.itu sudah cukup bagi dia.tak perlu lebih lebih.

Sekali lagi handphone eunji berdering.eunji segera mengangkatnya."awak dh sampai?okay.saya dh siap.kejap eh?"."okay ".

//:skip;//

"Eunji,awak nk tak kalau kita jalan jalan dekat taman?"."hurmm.boleh jugak.jom"

Bersambung....

Will You - J.jungkook [C]Where stories live. Discover now