22 Νοεμβρίου 1679. Κάτι εκπληκτικό και συνάμα τρομακτικό συνέβη εκείνη την μέρα. Η τροχιά του ηλίου ισοσταθμίστηκε με την τροχιά του φεγγαριού με αποτέλεσμα να γίνει το περίεργο και εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο της ηλιακής πανσελήνου, όπως την αποκάλεσαν, οι αστρολόγοι, έπειτα από εξαιρετικά λεπτομερείς μελέτες που πραγματοποίησαν εκείνη την μέρα στην κωμόπολη Γκρέινχέιλ, μιας μικρής πολιτείας της Βόρειας Καρολίνα.
Πάνω από την μικρή πόλη εκείνη την ημέρα είχε απλωθεί ένα μωβ «πέπλο», το πέπλο της τύχης όπως το αποκάλεσαν οι πολίτες. Οι περισσότεροι δηλαδή, γιατί μερικοί ισχυρίστηκαν πως ήταν τα μάγια κάποιου δαίμονα που ήθελε να τους καταραστεί για την έλλειψη της σοδιάς που έβγαλαν την καλοκαιρινή περίοδο οι χωρικοί στα χωράφια τους.
Ο λόγος όμως αυτού του περίεργου φαινομένου δεν ήταν κανένας από τους παραπάνω. Ήταν για να καλωσορίσει τη γέννηση της μικρής Φρέγια Μέι Τσάρλεστον, της μονάκριβης και μοναδικής από ότι θα αποδειχτεί αργότερα, κόρης του αρχηγού της πολιτείας, Τζον Τσάρλεστον με την πολυαγαπημένη του σύζυγο Έλενα.
Όμως κανένας από τους πολίτες, ούτε καν οι ίδιοι οι γονείς της μικρής θα μπορούσαν να ξέρουν ή φανταστούν ποτέ για ποιο λόγο θα καλωσόριζε τη γέννηση της κόρης τους ένα φαινόμενο σαν κι αυτό. Κανένας εκτός από την Τζένι Μακουάιρ, την επι χρόνια κρυφή ερωμένη του Τζον Τσάρλεστον, που η ίδια ήταν ο λόγος της γέννησης της μικρής Φρέγιας.
Και ποιος ήταν αυτός ο λόγος; Αυτό είναι κάτι που θα ανακαλύψει η Φρέγια όταν κλείσει το 18ο έτος της ζωής της. Και θα το ανακαλυψει με τον πιο άσχημο τρόπο.
ESTÁS LEYENDO
The Curse of the Moon
Ciencia FicciónΈνα κορίτσι. Ένα πρωτοφανές αστρολογικό φαινόμενο. Και καλά κρυμμένα μυστικά. Θα καταφέρει να αντιμετωπίσει όσα της επιφυλάσσει η μοίρα; Θα χάσει ή θα κερδίσει τη μάχη;