Bumbung sekolah
>Jimin POV<
Aku berjalan masuk ke dlm. Aku berdiri di tengah². Setiap hari aku datang ke sini sejak Airil pegi meninggalkan aku. Tempat ni lah pertemuan pertama kali aku dan Airil. Tempat ni juga,aku dngn Airil selalu lepak. Tapi sekarang,hanya aku sorng. Sendirian. Kalau aku tak ada kuasa ni,mesti aku takkan berjumpa dngn Airil. Dan hidup aku takkan jadi mcm ni.Airil,kenapa awk mesti pegi. Saya rindu sangat kat awk. Hidup saya tak tenteram lps awk pegi. Airil,saya nk jumpa awk. Saya nk bersama dngn awk. Airil...
Aku terduduk. Air mata aku mengalir dngn deras. Aku tak dpt nk sembunyikan kesedihan dan kepedihan aku. Aku rindukan Airil sehingga boleh bunuh aku.
>JIMIN POV end<Jimin,Hoseok,Namjun dan Jin sedang membeli bahan memasak utk mkn mlm.
Hoseok- Jimin,kau nak makan ais krim tak?
Jimin hanya mengeleng.
Hoseok- Jimin,kau jngn lah terus sedih je. Risau lah aku tengok kau. Jngn lah terus mcm ni,aku tahu kau sedih pasal Airil tu tapi tak ada gunanya kau terus mcm ni. Jimin,sedarkan diri kau. Airil takkan kembali. Dia pegi buat selamanya.
Jimin memandang Hoseok. Dia berasa geram apabila Hoseok kata begitu.
Jimin- Airil akan kembali! Aku yakin dia akan balik semula pada aku!
Jimin terus beredar dari situ.
Hoseok- Ya Jimin!
Hoseok rasa serba salah dngn kata²nya. Jin dan Namjun yg baru lps beli sayur,menuju ke arah Hoseok.
Jin- Mana Jimin?
Hoseok- Dia pegi.
Namjun- Wae?
Hoseok- Sebab aku ckp yg Airil takkan kembali dan dia marah pastu terus pegi.
Hoseok berasa serba salah.
Jin- Kau ni pun,Jimin dah jadi mcm tu,kau tambahkan lagi.
Hoseok- Mian.
Namjun- Dah lah,jom ca...
"PIIIIIIII!!!!" Tetiba bunyi hon kereta yg kuat. Mereka bertiga terkejut. Mereka pun berlari utk melihat apa yg telah berlaku.
Jin- JIMIN?! //terkejut//
Sampai sahaja mereka di tempat itu,mereka terkejut melihat Jimin terlantar di tengah jalan dngn darah yg mengalir di kepalanya. Mereka terus meluru ke arah Jimin.
-------------------SKIP----------------
Seoul Hospital
Jin,Hoseok dan Namjun menuggu di luar bilik kecemasan.Hoseok- Kalau aku tak ckp mcm tu kat Jimin,Jimin pasti takkan jadi mcm ni! Ni semua salah aku!
Jin- Jngn salahkan diri sendiri,ni semua takdir.
Namjun- Moga Jimin tak cedera parah.
Mereka angguk. Beberapa minit kemudiab,doktor keluar. Mereka terus menuju ke arah doktor.
Doktor- Siapa ahli keluarga pesakit?
Jin- Dia ank yatim piatu. Kiteorng kwn serumah pesakit. Mcm mana keadaan dia doktor?
Doktor- Disebabkan pesakit mengalami hentakkan yg kuat di kepala dan hilang bnyak darah jadi dia takkan sedarkan diri dlm masa yg lama tapi jngn risau,keadaan dia stabil dan tak mengalami luka dalaman.
Namjun- Lega...
Jin- Kamsahamida doktor. Boleh kiteorng tengok dia?
Doktor- Buat masa sekarang tak boleh. Besok pagi kamu boleh melawat dia. Dia akan dipindahlan ke wad biasa.
Jin- Nae.
Doktor- Saya mintak diri dulu.
Mereka angguk lalu doktor tu pun pegi. Mereka berasa lega yg Jimin tidak apa². Mereka pun balik. Besok pagi mereka akan datang melawat Jimin.
3 minggu kemudian...
Jin sedang membaca majalah sambil menjaga Jimin yg masih tidak sedarkan diri. Jin menutup majalahnya lalu dia memandang Jimin yg terlantar tidak sedarkan diri.Jin- Jimin,cepatlah sedar. Sunyi lah bila kau tak ada.
Tetiba handphone Jin berdering.
Jin- //paparan skrin// Namjun call. Jimin,tunggu kejap erk. Aku keluar sekejap.
Jin pun keluar menjawap panggilannya.
Semasa Jin keluar diri bilik. Mata Jimin bergerak. Per-lahan² Jimin membuka matanya.
Jimin- Aku..aku kat mana?
Cahaya yg terang membuatkan Jimin silau kerana terlalu lama dia tidak sedar. Jimin memandang sekeliling. Jin masuk semula ke dlm setelah menjawap panggilan dari Namjun. Dia terkejut melihat Jimin yg telah sedar.
Jin- Jimin,kau dah sedar! Baguslah!
Jimin- Jin,aku kat mana? Apa yg dh jadi?
Jin- Kau kat hospital. Kau ditimpa kemalangan 3 minggu lps dan tak sedarkan diri. Tapi,aku lega kau dah sedar. Kejap ye,aku panggil doktor.
Jin keluar semula dan memanggil doktor.
To be continue...
Thanks to all yg vote and comment T^T
Dan really really thank you so much sebab letak FF author kat reading list korang ㅠ..ㅠ
Author memang rasakan yg FF ni x kan ada sambutan tapi bila tengok readers vote,author happy sangat,happy x terkata! Jinjja kamsahamida yeorobun *nangis dngn Jimin*Thanks readers,im very happy ^_^
And,one more thing,lagi beberapa chapter ff ni akan habis T^TAnd,jngn lupa read FF saya "VAMPIRE LOVE" dan ff pertama saya yg dah complete "THANK YOU AND GOOD BYE MY LOVE"
Lastly,birthday TaeTae oppa besok!!! Huhuhu.. Baguslah TaeTae oppa dngn Suga oppa dah sembuh! Moga kesihatan BTS sentiasa terjaga ^_^
THANKS AGAIN,SARANGHAE READERS -3-
YOU ARE READING
[COMPLETE]Tears Of Spirit (Malay FF)
TerrorAuthor malas nk buat sipnosis,jadi korang baca lah ye ^^ CAST: -Park Jimin -Kim Airil(as you) -BTS members Dont forget to COMMENT✔ and VOTE★