Pohled Jacka:
,,Neumíš dávat bacha?!'' řekl jsem naštveně.Když jsem se podíval na osubu,která se předemnou hrbila.Byla to krásná holka.
,,Promiň no,když posloucháš Simple Plan a začneš si do toho zpívat,tak to nedopadne vždy dobře.''řekla a usmála se
,,Simple Plan?''
Další člověk,který tu skupinu nezná.''protočila oči a postavila se,já se postavil taky.
,,Ale já znám Simple Plan.''
Pak už řekla že pospíchá,že jede do nové školy.Pak jsem ji jen viděl,jak se odráží od prkna a mizí v dáli.Já si šel koupit pití.Hlavně že mi matka dá svačinu,ale pití,to ne,co to vůbec je..
Ve škole:
Běžím chodbou,zase jdu pozdě!Doufám že nemáme Moona.Greg,náš učitel na Biologii je nemocnej.
Otevírám dveře učebny,když v tom poznám tu holku co do mě vrazila.
,,Ty?!''
,,Ty?!''
,,Heleme se,Jack,zase pozdě mladíku,bež se posadit!Vidím,že se slečnou Chloe se už znáte.
,,Jo,určitě je to ta, co ji Jack vošukal.''řekl Mark a celá třída vybuchla smíchy.
,,Asi si myslíš že si vtipný,já jsem tě včera viděla,jak to strkáš do krávy.Tak pomlč.řekla a mrkla.
Byla hezká,měla hnědé dlouhé vlasy,kulatý obličej,modré oči,plné rty,tělo sportovní postavy a v ruce držela skate,kvůli kterému jsme se dneska srazili.
,,Hej kámo,ta ti to natřela.''řekl Tom(můj nejlepší kámoš)
,,Takže se uklidníme,Chloe,posadíš se vedle Jacka.Jacku,ty máš na starosti provést Chloe po škole i po městě,přece je tu nová a nechceš aby se tu někde ztratila,že ne?"
,,Fájn,ale chci sedět sám.''
,,Žádný takový,jedině u tebe je místo.Chloe,běž se posadit.''
Ta dívka,co se jmenuje Chloe,bude sedět vedle mě.Super,teď budu průvodce holek co jsou ještě panny.Ale neva,je pěkná.
,,Čau,zase se vidíme a budeme se vídat asi dost často.A ještě jednou sorry.''řekla a usmála se.
Už začala hodina,takže jsem se díval z okna a nevnímal nikoho
YOU ARE READING
Skejťák
Teen FictionZnáte ten pocit,když se dva lidi nesnášejí? To asi každej. Ale i s nenávisti se dá vyvinout láska. Tohle je příběh Chloe a Jacka s názvem Skejťák ;) doufáme že se Vám bude líbit ;) S láskou Vaše autorky : Nicole a Bella :3