POHLED CHLOE :
Potřebovala jsem na záchod. A nutně.
Chvilku jsem stála opřená o umyvadlo a přemýšlela.Přijde mi, že se Jack chová jinak. Je milejší, aspoň na mě to tak působí. Nechová se jako debil. Sice ho znám druhým dnem, ale dá se říct, že se trošku změnil.
,,Můžeme pokračovat v prohlídce?"
Nic jsem neřekla, jenom se usmála.
,,Tu se vyrábí ty nejhnusnější jídla, kterým se říkají obědy. Někdo tomu říká jídelna."
Musela jsem se nad tím zasmát.
,,Pokračujeme, tu je ředitelna. Byl jsem tam za 3 roky nejmíň 100x."
,,Doufám, že tam nebudu chodit moc často. I když, jednou jsem tam byla. Včera ráno."
,,To máš pravdu, ale doufej, že tam nepůjdeš, kvůli tomu, že si něco provedla. Přiznejme si, koho zajímají ty kecy o tom, co se mohlo stát, proč jsme to udělali, že zavolají rodičům. Nikoho. Správně."
,,Tak doufám, doufám.",,Můžeme dál?"
,,Jo, ale můžu se na něco zeptat?"
,,No?"
,,Proč se najednou chováš takhle?"
,,Jak?"
,,Jsi milý, pozorný, nechováš se jako dítě, nehádáš se semnou..",,Uvědomil jsem si, že jsem se choval fakt jako blbec. Chci to napravit." usmál se a sklonil zrak.
,,Myslíš to vážně nebo si ze mě děláš srandu?"
,,Myslím to vážně."Znělo to hodně důvěřivě.
,,Dobře, tak znova. Jsem Chloe Falls."
,,Jack Dwight. Těší mě.",,Dobře, všechno co si mi chtěl ukázat si mi ukázal?"
,,Jop, tělocvičny, šatny, hudebku najdeš už sama."
,,A co když se ztratím? Můžu chodit za tebou?"Zamračil se, to se mi moc nelíbí.
,,Ne, promiň. Kluci by si mysleli, že s tebou něco mám."
,,To znamená, že mě budeš ignorovat?"
,,Ne, to znamená, že když budou v přítomnosti mě, tak si semnou nepovídej.",,A co když si budeme povídat a oni přijdou?"
,,Tak je vodkopnu."
,,Tak budou mít kecy."
,,Taky možnost. Hele, neboj se."
,,Dobře, nebudu za tebou chodit, když budou v přítomnosti." usmála jsem se.
,,Děkuju. Jsi super."
YOU ARE READING
Skejťák
Novela JuvenilZnáte ten pocit,když se dva lidi nesnášejí? To asi každej. Ale i s nenávisti se dá vyvinout láska. Tohle je příběh Chloe a Jacka s názvem Skejťák ;) doufáme že se Vám bude líbit ;) S láskou Vaše autorky : Nicole a Bella :3