Asena başını koltuğun baş kısmına yaslayıp uyuya kalmıştı. Ben de uyumanın mantıklı olduğunu düşünüp üst dolaptan bir battaniye çıkardım ve ikimizinde üstüne örttüm.
Uçaktan iniş işlerimiz tamamen
bitince valizlerimizi de alıp dışarı çıktık.
Şöyle düşündüm:burası harika bir yer.
Şöyle düşündüm:herkesin hayali olabilecek bir ülke olmayı başarabilmesi olağan birşeydi.Havayı içime çektim. Sanırım son aylarımda burada biraz gezerek geçirmem de bir sakınca yoktu.
Saat 18:55 di güneş batmak üzereyken ki bir aydınlık vardı havada ve bu harika bir görüntüydü ellerimizde valizlerimiz bekliyorduk.
"Aradım taksiyi 5 dakikaya burda olurmuş biraz bekleyelim şurada"dedi ve kenarda bir yerde bulunan alçak -belliki oturmak için kullanılan- yere çömelip oturdu. Bende yanına geçtim.
"Eeee nasıl buldun gerçi burada gördüğün kadarıyla karar verme çünkü gezilecek harika yerler var"dedi.
"Evet biraz gezdikten sonra kararımı veririm."dedim. Güldü ve ikimizin valizinide yanına aldı.Sonra taksi geldi ve bindik. Taksi yolculuğumuz kısa sürdü. Arabadan indik. Saat 19:30 du ve hava karamıştı bile. Orta gelirli insanların bulunduğu sessiz bir mahalleydi. Şöfore parayı çantamdan çıkarıcakken benden önce davrandı ve parayı ödedi. Valizlerimizi asansör e taşıyıp en üst kata çıktık. Çatı katında oturuyordu.
Cebinden anahtarları çıkarıp açtı AYAKKABIYLA içeri girdi ben de kendi ayakkabılarımı çıkarmayı bırakıp içeri geçtim. "Evime hoşgeldin" deyince bende "Hoşbuldum"diyerek cevap verdim.
Daha bir gün tanıdığım birinin evine ilk defa geliyordum.Kulağa tuhaf geliyor olabilirdi ama artık zaten benimde hayatım tuhaflaşmıştı. Bu gibi saçma şeyleri düşünmeyecektim.
Söz konusu Asena gibi sıcakkanlı biri olunca daha bir rahattım aslında. Sanki uzun zamandır tanıştığım bir arkadaşımın evinde onlarda yatacakmışım gibi.(gerçi şu ana kadar hiç uzun zamandır tanıdığım arkadaşımın evine yatıya gitmemiştim ama neyse). Ayakkabılarını kenarda çıkarıp içerdeki fortmanto nun içindeki dolaba yerleştirdi. Bu konuda rahatlamıştım. Ben Türk'üm evde ayakkabıyla dolaşmaya alışkın değildim.
Bende onun yaptığı gibi ayakkabılarımı çıkardım. Ve valizlerimizi sürüye sürüye içeri bıraktık.
"Gel ilk önce sana evimi gezdireyim Esila" dedi ve elimden çekerek bir yatak odasına götürdü
"burası benim odam "dedi.
Oda tam anlamıyla Asena yı yansıtıyordu. 1 gündür tanışmış olsak da giyim tarzından anlamıştım özgür ruhlu biri olduğunu. Çift kişilik yatağının örtüsü siyahtı.
"Çok güzelmiş gerçekten"dedim. Ve onun odasının hemen yanındaki odaya geçtik.
"genelde arkadaşlarım bende kalınca bu odada Elif kalır ama sen kalabilirsin yatak odan burası olabilir. Biraz küçük ama"dedi."Olur bana uyar. Bence gayet iyi"dedim.
"Sevindim"dedi.
Siyah ve gri koltuk takımlı ,büyük beyaz plazma üniteli salona geçtik.Koltuğa oturdum ve oda karşıma geçti. "Sanırım kıyafetlerimizi yerleştirmeliyiz hava kararmadan kurulalım eve,akşam seninle uzunca konuşuruz."dedi. Başımı sallayıp"tamam"dedim ve ayağa kalkıp odalarımıza geçtik.
Valizimdeki katlı olan kıyafetlerimi gardıroba dizdikten sonra,bir kaç kozmetik ve parfümleride aynalı masanın üzerine dizdim. Yatağın üstünde bir örtü bırakılmıştı bende onu yatağa geçirip yastığıda kılıfına geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitmem Gerek Bu Gece
ChickLitHayatının 3-4 ay kaldıığını öğrenenen. Ama bu kısa dilimi sayılı günler olarak adlandıran kızın hikayesiydi. Derdini kimseye anlatmayacaktı , kararlıydı. Sayılı günleri olduğunu kimse bilemeyecekti. Sayılı günlerinde ailesini çevresindekileri bo...