הנשיקות שלו נהיו יותר ויותר חזקות וסוערות הוא הפיל אותי על המיטה ככה שהוא היה מעליי.
המשכנו להתנשק הרגשתי אותו נצמד אלי, לאט לאט הוא החל להוריד לי את חולצתי, חשתי בחום גופו העברתי את ידי על גבו, זאת הייתה הפעם הראשונה שהיינו קרובים כל כך. הנשיקה נהייתה סוערת הרגשתי את ידייו מחזיקות את ידיי משני הצדדים כך שלא יכלתי להזיז אותם או להביע התנגדות, גם לא רציתי להביע התנגדות הייתי מהופנטת מהתחושה שלנו קרובים כל כך הוא שילו את רגליו ברגליי והחל להתחכך בי, התחלתי לגנוח מההנאה וזה גרם לו להגביר את הקצב. כמעט גמרתי עד שהוא עצר "למה עצרת?!" צעקתי עליו ומשכתי אותו אליי מנסה לגרום לו להמשיך, ללא הצלחה. "את לא גומרת עד שאני בתוכך" הוא אמר לי. כל מה שרציתי היה לגמור, כך שלא חשבתי יותר מידי. הנהנתי והוא הוריד את מכנסיי באיטיות והחל לנשק את רגלי וביטני עד שהגיע אל שפתיי הוא בא לחדור לתוכי עד שעברה מחשבה בראשי "מה את עושה? את לא באמת רוצה את זה!!" מחשבותיי היכו בי "רגע מייקל.." עצרתי אותו והזזתי את עצמי ממנו. "אני עדיין לא רוצה לעשות את זה.. אני עוד לא מוכנה" הוא החזיק ביידי בכוח "אני יודע שאת רוצה את זה" הוא אמר וניסה שוב להתקרב. זזתי לאחור ואמרתי לו "מייקל דיי תכבד את הרצונות שלי" "תוחיכי לי שאת אוהבת אותי" הוא ניסה לפתות אותי. "מייקל אני לא רוצה! תפסיק עם זה" באתי ללבוש את מכנסיי אך הוא תפס בי בכוח ומנע ממני להגיע אליהם. "את לא אוהבת אותי? בגלל זה את לא רוצה לעשות את זה?" הוא אמר בתוקפנות. "אני אוהבת אותך מייקל, אבל אני מרגישה שזה לא הגיל המתאים בשבילי לעשות את זה" ניסיתי להרגיע אותו, אבל זה לא עזר. "את כבר בת 17! אל תזייני את המוח" הוא התעצבן והידק את אחיזתו סביב ידיי. "אחח מייקל אתה מכאיב לי" אמרתי בכאב. "אם את אוהבת אותי תעשי איתי את זה אחרת אנחנו ניפרד" הוא שיחרר את אחיזתו ממני ונתן לי אפשרות לבחור. לקחתי את בגדיי ולבשתי אותם בחזרה "אם זה התנאי שלך אני הולכת!" אמרתי בעצביים ויצאתי מחדרו. נסעתי הבייתה, כל הדרך חזרה בכיתי, כמו כמעט בכל הפעמיים הקודמות שאני חוזרת ממנו. למה אני צריכה לחזור כל פעם בוכה?
נכנסתי הבייתה ישר לתוך החדר שלי, לא רציתי לדבר עם אף אחד.
מישהו דפק על הדלת של חדרי "קייט??" שמעתיי את קולה של אמא,היא כנראה הבחינה בי כשנכנסתי הבייתה.
פתחתי את הדלת כשדמעות עומדות בעיניי.
"מה קרה??" שאלה אמא שלא הבינה מדוע אני בוכה.
"אני ומייקל רבנו" אמרתי לה בלי רגש בקולי.
היא חיבקה אותי חזק ואמרה:"אני רואה אותך כל יום חוזרת עם דמעות בעניים ממנו, זה לא מגיע לך קייט."
לא עניתי לה, לא היה לי כוח לדבר על זה בכלל רק נתתי לה להמשיך לחבק אותי כשבתוך תוכי אני יודעת שמה שהיא אמרה נכון.