Kapitel 3

219 5 0
                                    


Armins pov.

Jeg ligger i min seng og er på instagram da det ringer på. Det må være min study partner. Det har jeg altså besluttet at kalde det. Lektiehjælper lyder for latterligt.

Jeg åbner døren og ser en pige, jeg vil dømme til at være ca. et år yngre end mig. Hun er faktisk virkelig køn, og ligner slet ikke en lille nørd. Eller hun er lille, men det er selvfølgelig bare mig der er høj.

"Hej. Kom indenfor" siger jeg. Hun går ind, og jeg viser hende mit værelse. Hun siger ikke så meget.

"Hvad hedder du?" spørger jeg. Hun svarer at hun hedder Amanda. Sødt navn, tænker jeg. "Hvad hedder du?" spørger hun usikkert. Jeg svarer at jeg hedder Armin.

Vi sidder ved mit skrivebord og laver matematik. "Du skal have x'erne på den ene side af lighedstegnet og de tal der ikke er x'erne på den anden side. Så her står der 7x -6 = 62 –x."

Min hjerne prøver virkelig at forstå det, men det var præcis det samme min matematiklære sagde ovre i skolen.

"Hvordan får man -6 væk?" spørger Amanda. "Øhh..." jeg rødmer.

Amanda smiler. "Du skal have der til at stå 0. Så du skal plusse med 6. Altså hvis der står -6 skal du plusse med 6, og hvis der står 6 skal du minusse med 6." siger hun pædagogisk.

"Okay. Jeg tror jeg forstå det nu." siger jeg taknemmeligt.

"Så kommer der en ny regl..."

Klokken er allerede fem og Amanda skal hjem.

Hun er virkelig sød! Og hun får mig til at forstå det meget bedre end i lærene, tænker jeg. Jeg føler mig virkelig modig da jeg spørger om hendes nummer da hun er på vej ud af døren.

Jeg sender hende en besked efter jeg har spist med min mor, far og Bero.

Mig: Hey, er du kommet godt hjem?

Amanda: Ja tak fordi du spørger.

Mig: Det var så lidt da. Det var hygge i dag. :)

Amanda: Ja :D

Mig: Hvornår kan du igen?

Amanda: Kan godt i overmorgen (:

Mig: Fed. Så ses vi der!

Amanda: Vi ses.

Der er et eller andet ved hende der får mig til at få lyst til at se hende igen med det samme.

-

-

-

-

-

Håber i kunne lide det! Et helt kapitel kun fra Armins synsvinkel :) xx

(Det her skulle have været ude i går aftes, men min computer valgte lige at fucke up :))))))



Study Partners - Armin AUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang