Capitolul 1

39 4 0
                                    

Capitolul 1

- Perspectiva Vanessei -

What do you mean? Oooh
When you nod your head yes

But you wanna say no
What do you mean? Heeey
When you don't want me to move
But you tell me to go
What do you mean?
What do you mean?
Said we're running out of time
What do you mean?
Oh oh oh What do you mean?
Better make up your mind
What do you mean?

You're so indecisive of what I'm saying
Trying to catch the beat, make up your heart.
Don't know if you're happy, or complaining.

Don't want for us to end where do I start
First you wanna go to the left and you want to turn right
Wanna argue all day, making love all night.

First you up and you're down and then between

Ohh I really want to know...
What do you mean?

Melodia cea noua a lui Justin Bieber e absolut perfecta,pur si simplu o ador! Dau mai tare volumul la muzica si imi pun MP3-ul in buzunarul pantalonilor de treining. Ma pozitionez in fata oglinzii strambandu-ma la reflectia mea. Parul meu arata ca parul oricarei fete care tocmai s-a trezit: ciufuleala mea poate duce pe oricine cu gandul ca am avut parte de o bataie cu pernele ca in filmele alea cu adolescente.
Doar ca eu si prietena mea Diana nu am facut nimic de genul asta.

Hmm..Ma intreb cat de proasta e ideea de-a o trezi. Stau si ma gandesc 3 secunde: cel mai probabil m-ar expedia pe geam,cel mai improbabil-improbabil fiindca ea simte si cel mai incet sunet- nu ar auzi strigatele mele de desteptare si eu as scapa de propria mea condamnare la moarte.
Va avertizez.Nu e inregula sa-mi treziti prietena,chiar nu e.
Spre nefericirea mea nu-mi ramane altceva de facut decat sa ascult What do you mean si asta cat de silentios pot.Totusi,ce fac eu poate fi si nesilintios? M-a luat gura pe dinainte,of la naiba,Diana ma v-a omorî daca se trezeste!
Asa ca fac ce ar face orice om normal: sar pe pat rostogolindu-ma pe partea opusa ca o adevarata gimnasta ce sunt si raspund la telefon. Daca mai suna cateva secunde eram ca si moarta,dar eu nu l-am pus pe mut?!

-'Neata.Te-am trezit?
-Buna dimineata si tie,Maya.

Ma ridic in sezut fiindca pozitia in care stateam cu bratele suspendate in aer era foarte,foarte incomoda.

-De ce vorbesti in soapta?

-Fiindca aproape ai trezit-o pe Diana!

Tip..in soapta?

-E trecut de 10,cine mai doarme?

-Ahm.. tu in toate cazurile. Da chiar,ce-i cu tine asa matinala?

-Pai..

Pun telefonul jos inainte ca usa camerei sa se deschida.Mama intra inauntru cu o tava pe care se afla micul dejun care l-am cerut pentru mine si Diana: niste fructe,suc si paine prajita.

-V-am adu..

-Spre binele tau,vorbeste in soapta ca si mine.

-Ăă..bine..

-Adica bine.

Repeta de aceasta data in soapta.

-Poti lasa tava cu mancare pe biroul meu.Voi manca cu Diana cand se va trezi.

Zic mama facand cum i-am cerut.

'Si dupa aproape ne-am satutat.Iti vine sa crezi?'

- Ce a fost asta?

Am uitat de Maya,la naiba la naiba la naiba.

-Habar nu am.Poate sunt niste copii afara.

'Iar el mi-a dat biletele.'

Rock 'N' Roll BallerinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum