Capitolul 4

24 2 0
                                    

Capitolul 4

-Perspectiva Vanessei-

-Nota!

Justin ma priveste parca s-ar simti jignit ca eu NU il plac si nici nu il suport in preajma. Dar hei,nu cred ca sunt singura persoana care a vrut sa scape de el!

-Totusi stii.. eu am platit cand am luat comanda.. stii asa cum se face in cam toate fast-food-urile?

-Atunci nu ma mai retine nimic aici,super.

In semn de "Ramas bun,Justin,sper sa nu ne mai vedem niciodata" ii arat un zambet marca Vanessa.

-Te rog,te rog,doar sa nu mai ploua.

Oare e posibil ca dorinta sa imi fie ascultata? Macar de data asta?

Imping usa de sticla prin care nu am acces din pacate la imaginea de afara. La naiba,stiu ca nu am eu forta in brate,dar usile astea din ce sunt facute?
Si buzule mele formeaza un "o" dragut cand privirea mea cercetativa observa ca pe usa pe care imi chinuiam puterea de strumf scria "trage".
Pana acum ideea ca cineva impinge o usa pe care scrie trage m-a facut mereu sa rad.Ei bine,de cand, toate perechile de ochi s-au oprit pentru a se uita la mine, si-a pierdut acel amuzament. Justin cu siguranta se gandeste ca sunt o aiurita. Si nu ma deranja sa ma creada draguta si desteapta.. dar nu intelegeti gresit.Chiar va rog!

- Da, da,da!

Numai ploua,numai ploua... stai..o secunda stau fara a face nimic... nu,ploaia nu a mai pornit! Acasa- vin acum! Dupa ce verific daca mama ma sunase de cand am informat-o eu ca voi ajunge acasa cu mici-mari intarzieri, ma pun in miscare.Pana la urma nu stiu cat sta ploaia asta in loc so Vanessa: go,go,go.

-A,a,nu te grabi.

O mana puternica ma trage la o parte fara a avea mila de corpul mei fragil. Fie! Stop,stop,stop.

-Te-am adus pana aici,tot cu mine,in masina mea,in compania mea..

-Cum as putea merge cu masina ta fara compania ta?

Il intrerup.

-Okay,domnisoara,noteza-ti asta sau daca poti tine minte: nu ma intrerupe pe mine.

-Nu.Si ah,da,intrerup pe cine vreau,cand vreau,unde vreau.

Ar fi trebuit sa fiu si mai explicita?

-Stai,primul "nu" pentru ce a fost?

-Nu,eu nu imi voi mai urca fundul in masina ta.

Gesticulez lovind -va jur,a fost neintetionat- oglinda retrovizoare a Porshe-ului lui Justin. Okay,e clar acum ca masinile se pot simti in pericol in prezenta mea.

- Stii macar unde suntem?

-Normal.Suntem ahm..la MC Donalds.

-Suntem la 10 km de casa ta.

-Ma gasesti in spate!

Faptul ca am renuntat asa usor ii aduce o satisfactie totala,se pare.

-Ma lasi la statia 68.

-De ce,ce problema are casa ta?

-Nimic.Dar mama a spus sa nu le dau adresa mea strainilor sau persoanele in care nu am incredere.

-Nu suntem straini..

-Stai calm,esti in categoria celor in care nu am incredere,acum calc-o.

Oglinda din fata imi infatiseaza un Justin enervat care isi da ochii peste cap. Si nici nu ma straduiesc. Mi-o zic mie insumi.

Rock 'N' Roll BallerinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum