Dumbledore baloyu başlatınca herkes eğlenmeye başladı. Zaman su gibi alıp geçiyordu. Gece yarısı olmak üzereydi. Bir sorun vardı. O gün dolunaydı.
Çapulcular dışarı çıktılar. Şanslarına bir kişi dışında kimse görmemişti. Bu kişi Lily idi. Lily gizlice çapulcuları takip etmeye başladı. Şamarcı söğütte gidiyorlardı. Lily "bunlar canına mı susamış" diye düşündü. Ama Şamarcı söğüt durmuştu.
Lily içeri girecekken içeriden sesler gelmeye başlamıştı. Bu sırada bir kurtadam ona doğru koşmaya başladı. Lily o kadar korkmuştu ki kıpırdayamıyordu. Bu sırada kurtadam iyice yaklaşmıştı.
Bu sırada arkasından çıkan geyik Lily'e doğru koştu. Altına girdi ve şatoya koşmaya başladılar. Bu sırada kurtadamda koşuyordu. Onlara çok yaklaşmıştı. Geyik ters döndü ve kurtadamın pençesi karnına derin bir yarık açtı.
Geyik bir anda James Potter'a dönüştü. Yerde kıvranıyordu. Lily buna engel olmalıydı. Bu sırada şatodan oraya koşan 3 gölge gördü. Bunlar tabiiki bizim altın üçlüydü. Lily onlara seslendi. Bu onların daha da hızlanmasına neden oldu.
Ama kurtadam daha hızlıydı. Daha Lily birşey yapamadan bir pençe savundu. Pençe sağ omzundan sol kalçasına kadar derin bir kesik açtı.
Yere düşmeden gördüğü son şey kurtadamın gerilemesine neden olan siyah bir köpekti. Ecel diye düşündü. Sonu gelmişti. Kucağa alındığını hissetti ve bilincini kaybetti.
Sirius
Lily'e kucağıma alıp James için sedye yaptıktan sonra onları hastane kanadına götürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular ve Lily Zaman Yolculuğu
Teen FictionSirius'un aptallığı yüzünden geleceğe giden dostlarımız çocuklarıyla tanışıcak ölümlerini görücek ve bir sürü macera yaşıyıcaklar.