HASTANE KANADI

2.7K 94 4
                                    

LİLY
Gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şey beyaz duvarlardı. Sanırım hastane kanadındaydım. Ne olduğunu hatırlamaya çalıştım.
Çapulcular dışarı çıkmıştı. Kurtadam!!!!!!! James yaralanmıştı. Hemen yanına baktım. Tam yanındaydı ama pek iyi görünmüyordu.
İçimden ağlamak geldi. Çok solgun görünüyordu. Gözündeki ışıklar sönmüştü. Karnında sargılar vardı. Çok kanadığı belliydi. Sargı kan içindeydi.
O bu yarayı kaldırabilirdi. Ama ya kaldıramazsa. Bu ihtimali düşünmek bile istemiyordum. Bu sırada kapı açıldı ve içeri çapulcular ve altın üçlü girdi. Hemen yanımıza koştular. Remus'un gözünde acı vardı.
Bize zarar verdiğini duyunca çok üzülmüş olmalıydı. Özellikle bunu kendisinin yaptığını anlayınca kalbinde çok büyük bir yara oluşmuş olmalıydı.
Onun için üzülmüştüm. Her dolunay acı çekiyordu. Ve her dolunay sabahı ya arkadaşlarıma zarar verdiysem diye bir korkuyla uyanıyordu.
Ama sonunda korkusu gerçek olmuştu. James'e zarar vermişti. Ölme ihtimali vardı. Ama büyük bir ihtimal ölmezdi. Zaten James dayanıklıydı. Bu yarayı atlatırdı. Özellikle Lily ve çapulcular için.
Aradan yarım saate yakın süre geçti. James yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı. Gözlerini açınca Lily'i gördü. Gözlerini şaşkınlıkla açtı.
Lily onun başında beklemişti. Bu onun şaşırmasına yol açmıştı. Bu sırada Lily ona teşekkür etti ve yanağına öpücük kondurdu.
Sevgili arkadaşlar hoşçakalın.

Çapulcular ve Lily Zaman YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin