Çapulcular ve Snape

3.9K 122 14
                                    

Sabah kalktıklarında ilk derslerine baktılar Slytherinle ortaktı ve iksirdi. Hepsinin kafasından aynı soru geçiyordu. İksir öğretmeni kimdi?
Kafalarında bu soruyla yola çıktılar. İksir sınıfının içine girdiler ve beklemeye başladılar. Az sonra içeri Snape girdi. Çapulcular az kalsın boğuluyordular.
Yapmaları gereken iksir amortentia idi. Hemen yapmaya başladılar. Tek Lily yapabildi. Rengi tarifteki gibi toz pembeydi. Remus'un koyu pembe, James'in mor ve Sirius'un turkuaz olmuştu.
Snape sınıfı dolaşırken Lily'i gördü ve ona baktı baktı. Ağzından fısıltı halinde Lily çıktı. Tam bu sırada ders bitti ve çıktılar. Akşama kadar başka birşey olmadı. Asıl sürpriz akşamdı. Bir balo düzenleniyordu. Balo iki gün sonra idi. Hanımlar hazırlansın diye yarın ders yapılmayacaktı.
Dumbledore onlara bir miktar galeon vermişti. Bunlarla alışveriş yapacaklardı.
Hermione ve Lily beraber gitmeye karar verdiler. Böylece daha hızlı olabilirlerdi. Hermione için toz pembe mini bir elbise ve Lily için zümrüt yeşili uzun bir elbise aldılar.
Sonunda balo günü gelmek üzereydi. James ve Lily gitmeye karar vermişlerdi. Sirius oradaki bir kızla gidiyordu.
Lily aşağı iniyordu. James ona bir melekmişçesine bakıyordu. Bu sırada Hermione indi ve Remusla birlikte çıktılar. Balo yerine geldiklerinde tüm gözler onlara çevrilmişti. Dumbledore baloyu başlattı.

Çapulcular ve Lily Zaman YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin