YENI HAYAT

1.4K 65 8
                                    

          Altın üçlü eve dönünce herşey daha farklı olacaktı.  Harry'nin anne ve babası hayatta olduğu için daha iyi olacaktı. Anne ve babası hep yanında olacaktı. Bu onun için bir anlamda iyi olucaktı. Hayatında çok acı çekmeyecek veya babasının veya annesinin Hogwarts'taki maceralarını dinleyebilirdi.

          *YIL 2012*

          James Sirius Potter ve Fred Weasley Hermione'nin odasından ellerinde ucunda bir kum saati olan bir kolyeyle çıktılar. Taki Teddy onların bir işler peşinde olduklarını anlayana kadar... Teddy zaman döndürücüyü onların elinden almaya çalışıyordu. Bu sırada Rose araya girdi ve zaman döndürücüyü aldı.

        Fakat Rose'un ayağı bir şeye takıldı ve zaman döndürücü yere düşüp kırıldı. Çocuklar ayaklarının yerden kesildiğini farkettiler. Bu sırada durdular ve yere yapıştılar. Ayağa kalktılar ancak Hogwarts'a gelmişlerdi ve görünüşe göre akşam vaktiydi.

          Bir anda koridordan ses gelmeye başladı. Ama hiç kimse yoktu. Sesi hepsi duyuyordu fakat kimse göremiyordu. James'in aklına görünmezlik pelerini geldi. Elini uzattı ve pelerini çekti. Pelerinin altında aynı James gibi bir çocuk, yakışıklı ama bir o kadar da asil görünen bir çocuk ve yüzünde yaraları olan bir çocuk vardı.

            Hepsi James'i görünce donup kaldı. Şaşkınlıkları çabucak geçti ve adlarını söylemeye başladı. James'e benzeyen çocuk adının James olduğunu söyledi. Asil çocuk Sirius ve yaralı çocukta Remus idi. James'in ağzından büyükbaba ve Teddy'nin ağzından ise baba sözcüğü çıktı.

           Çocuklar bunlardan sonra o kadar şaşırmamışlardı. Remus geçen hafta başlarından geçen olayı anlattı. Meğersem onlarda Altın Üçlü dönemine gitmişler. Bir süre orada kalmışlar. Harry'nin yüzü çok komikmiş.

          Çapulcularla biraz daha konuştuktan sonra Lily'nin cebinden sesler gelmeye başladı. Bu Harry'nin sesiydi. Onlara nerede olduklarını sordu. Aldığı cevap onu ve diğerlerini çok güldürmüştü.

                         James'in Gözünden

         Onların gelecekten geldiklerini duyunca çok şaşırmadım. Geçen hafta bizde geleceğe gitmiştik. Lily benle evleneceğini öğrenince şok olmuştu. Ama oğlumuzla çok iyi anlaşmıştı.

         Lily'nin özellikle Ginny'nin gelini olmasını istediğini biliyordum ve işte olmuş. Evlenmişler ve çocukları olmuş. Yan koridordan sesler gelmeye başladı. Bir anda birisi çıktı. O kızıl saçları nerede görsem tanırım. Ancak gecenin bu saatinde burada olmaması gerekiyordu.

        Tabii bizimde olmamamız gerekiyordu. Ancak biz sadece acıkmıştık ve stoğumuz tükenmişti. Bu sırada Lily bize baktı ve dondu kaldı.

                       Lily'nin Gözünden

         Kafayı yiyorum galiba. İki James mi iki ben mi? Bu nasıl olur? Hemen James'e bağırdım. İkisi birden baktı. Biri Lily derken diğeri büyükanne dedi. Yoksa onlar gelecekten mi geldiler.

Çapulcular ve Lily Zaman YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin