Chapter 4

431 28 3
                                    

"Kibum... မလုပ္ပါနဲ ့ေတာ့... "
/မခံစားႏိုင္ေတာ့ဘူး Bummie ရယ္... ကိုယ္မင္းကို ဘာေတြလုပ္မိမလဲမသိေတာ့ဘူး/

"ဘယ္သူက လုပ္ေပးခ်င္တယ္ထင္ေနလို ့လဲ... ေစတနာနဲ့လည္း လုပ္ေပးရေသးတယ္"

မ်က္ႏွာၾကီးရဲျပီး ဗ်စ္ေတာက္ဗ်စ္ေတာက္ေျပာထြက္သြားတဲ့ Kibum ကိုၾကည့္ျပီးရယ္မိတယ္...

အလို.. ကၽြန္ေတာ္ရယ္ေနမိပါလား.. ငယ္ငယ္တည္းက အခုထိကၽြန္ေတာ္ အျပံဳးတုေတြကလြဲလို ့ ဒီလိုမ်ိဳးတစ္ခါမွ မရယ္ဖူးဘူး

Kibum ကို စေတြ ့ျပီးကတည္းက ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ေတြအရင္လို ထိုင္းထိုင္းမွိဳင္းမွိဳင္းမဟုတ္ေတာ့ဘူး... စိတ္ေတြၾကည္လာသလိုပဲ.. ျပီးေတာ့ သူ ့ကိုအျမဲေပ်ာ္ေအာင္ထားခ်င္ေနမိတယ္... သူနဲ ့အတူတူ႐ွိေနရတာကို သေဘာက်တယ္.. ဒီ feeling ၾကီးကတမ်ိဳးၾကီးပါလား...

ခဏၾကာေတာ့ Kibum ျပန္၀င္လာတယ္... လက္ထဲမွာလည္းဗန္းၾကီးနဲ ့... အနံသင္းသင္းနဲ ့အေငြ ့တေထာင္းေထာင္းထေနတဲ ့စားစရာေတြ..

ကၽြန္ေတာ့ေ႐ွ ့လာခ်ေတာ့ ဗိုက္ကလည္း ဟန္မေဆာင္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ဂြီကနဲ ့အခ်က္ေပးပါေတာ့တယ္... တူကိုေကာက္ကိုင္ဖို ့ၾကိဳးစားတယ္...မရခဲ့ပါ... ျပန္လြတ္က်သည္ ကၽြန္ေတာ့္လက္ေတြေကာ တစ္ကိုယ္လံုးကၾကြက္သားေတြပါ နာက်င္ေနတယ္... ေနာက္တခါၾကိဳးစားေသာ္လည္း လြတ္က်ဆဲ...

အနားမွာၾကည့္ေနတဲ့ Kibum လည္း မေနႏိုင္ေတာ့ပဲ ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲက တူကိုဆြဲယူျပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို ခြံ ့ေကၽြးပါေတာ့တယ္... သူေကၽြးမွပဲ ကၽြန္ေတာ္အရင္ကမၾကိဳက္တဲ့ ဟင္းေတြေတာင္ ပိုအရသာ႐ွိလာသလိုလို...

"အာ... စားေလ"

"အဲဒါ မစားခ်င္ဘူး... ဟိုၾကက္သားေလး စားခ်င္တယ္"

"ဒီမွာ Lee Jinki cci... ခင္ဗ်ားကို ေကၽြးလည္းေကၽြးေပးရေသးတယ္.. ဂ်ီးကလည္းမ်ားေသးတယ္... အခုခင္ဗ်ား နာလန္ထမွာအား႐ွိေအာင္ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္လည္းစားေပးရမယ္"

Kibum က ဗ်စ္ေတာက္ဗ်စ္ေတာက္ ေျပာေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္းစားလုိက္ရတယ္... သူေက်နပ္သြားျပီး ပါးခ်ိုဳင့္ေလးေတြေပၚေအာင္ ျပံဳးလိိုက္တယ္... ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ျပန္ျပံဳးတဲ့အခိုက္ အၾကည့္ခ်င္းဆံုသြားျပီး မ်က္လံုးခ်င္းစကားေျပာေနမိတယ္

ေရခဲမွတ္လို ႏွလံုးသားDonde viven las historias. Descúbrelo ahora