Bonusový konec: Bude se tančit!

221 19 7
                                    


Penny probudilo tiché zavolání. Byla to Cheeks. Nakukovala dovnitř oponou.

"Děje se něco?" zvedla Penny hlavu.

"To tedy rozhodně!" zazubila se Cheeks.

"A musím u toho být?"

"Víc než téměř všichni ostatní."

"Cheeks," vzdechla Penny, "zrovna jsem blbnula s černou magií, vysvobodila duše zavražděných dětí, poprala se s fialovým vrahem, viděla vás vstát z mrtvých, získala Znaménko a pak ještě bavila děti! Vážně u toho musím být?"

"Doopravdy!"

Penny se zhluboka nadechla a vstala.

"Počkej!" vyjekla Cheeks. "Vezmi si tohle!" zvedla cosi, co celou dobu držela v rukou. Když si to Penny prohlédla, rozeznala v tom šaty. Byly jednoduché, červené, spíš jako plášť než jako šaty. A naprosto jí padly.

"Cheeks, co se děje? To už mi zase něco tajíte?"

"Tak trochu. Tohle je moc neuvěřitelná událost!"

"Jaká?" pozvedla Penny obočí.

"No přece láska!"

Penny se zamotala hlava a musela se posadit. "Cožeto?!"

"Ale jdi, Pen, nedělej hloupou!" zahihňala se Cheeks.

"Já nejsem hloupá, naopak ty jsi nějaká chytrá!"

"No tak, nezdržuj! Kluci určitě už Mariona z krabice dostali a čeká se jen na tebe!"

"Co mám s tímhle já společného? A co s tím má společ-" Penny zmlkla. O tom slibu nikomu neříkala, ale zdá se, že i tak se to kvočna dozvěděla a vykdákala to do okolí. Zkusila tedy jinou taktiku: "Ale no tak, jsem si jistá, že G-Freddy akorát mluvil z cesty..."

"Ale sliby a pravidla jsou dvě věci, které se nesmí porušit!"

"Nejdu."

"Jdeš."

"Nejdu."

"Jdeš."

"Nejdu."

"Jdeš."

"Bóže, Cheeks, to se s ní tak patláš?!" ozval se BonBon. "Prostě ji vezmi a jdeme. Takhle," hodil si Penny přes rameno a vyrazil z pódia.

"Ani mě nenapadne!" zaječela Penny, celé tělo se jí napjalo, odrazila se od BonBona a ještě v letu zmizela mezi stíny.

"Víš," vzdechla Cheeks, "tuhle její novou schopnost nenávidím."

"HEJ! CO JE TI?!" ozvalo se vzápětí. U pódia se objevil Reddy a s ním i Mangle.

"Marion zmizel," hlásil Reddy.

"Tak a dost! My tu pro ně děláme to nejlepší a oni si klidně zdrhnou!" naštval se BonBon.

"Ty bys na jejich místě šel dobrovolně?" poznamenala Cheeks.

"Přijde na to, za kým. Kdybych šel za tebou, nevadilo by mi to." Cheeks se začervenala.

"Psst, Mangle, co takhle jim nechat trochu soukromí?" mrknul Reddy na vlčici, ta zastříhala ušima a oba zmizeli za oponou. Teď, když byla Mangle alespoň natolik spravená, aby neútočila na své přátele a rozuměla jim, vtáhli ji do svého plánu. Jediný, kdo nespolupracoval, byli Marion a Penny. Takže šel celý plán do kytek, protože se týkal jich.

Plechová kopytaKde žijí příběhy. Začni objevovat