9. Rána

233 22 1
                                    


Penny zrovna vozila na zádech malou holčičku. Děvčátko se smálo a drželo se její hřívy. Připadala si tak krásně. Měla pocit, že ať už dělala v lidském životě cokoliv, tohle se jí líbilo víc. Každý ten úsměv ji prozářil.

Vůbec byla ráda za to, jak se jí daří. Byla už v pizzerii měsíc a všechno šlo jako po másle. Každou noc zpívala Mangle a Balónkovi. S tím už byla kamarádka na život a na smrt. Byl pro ni jako takový bráška.

Každý den pak trávila stejně, dokola a dokola. Ale byla šťastná.

Jediná věc, kterou si nebyla jistá, byl její vztah s Marionem. Cheeks z ní při jedné hře vytáhla, že kdyby musela, vybrala by si z celé party jeho, a sama Penny si nebyla jistá, jestli si jenom vybrala nejméně špatnou možnost nebo nejlepší možnost. Byla s ním legrace a podle Balónka to byl on, kdo vedl tažení proti G-Freddymu, a to si získalo její úctu. A navíc, Marion je tak romantické jméno...

Penny zamrkala, aby se jí hlavou přestaly honit vzpomínky. Předala rozesmátou dívku zpátky rodičům a šla povozit další dítě, a tehdy... si toho všimla.

*

První, kdo se to dozvěděl, byl Marion. Nedal na sobě ale nic znát. "Show se nesmí zastavit," zašeptal a hleděl si svého.

Další tedy byla Cheeks. Řekla ale Penny to samé: "Až skončíme, do té doby se nedá nic dělat."

Penny svůj objev hlásila i BonBonovi a Reddymu, ale ani nečekala nic víc než že "show nesmí stát."

Balónek ji ale neignoroval. "Fialový dým?"

"Jako podlitiny po rvačce. A žlutý odznak."

"Žlutý odznak?"

"Jo, určitě. Nebylo to moc vidět, ale byla to malá žlutá skvrnka na hrudi, tak jsem si domyslela, že by to mohl být odznak."

"No nazdar," povzdechl si Balónek. "Co teď?"

"Vyřešíme to až pak," dohodli se nakonec.

A tak pizzerie čekala...

A měla se dočkat velmi dramatické události. Taky jste tak dervózní?

*

Konečně byly dveře zamknuty. Konečně dohrály poslední tóny a sporák vychladnul. A parta se sešla v hale.

"Už jsem ho pak neviděla," začala Penny, "ale žádné dítě bez rodičů taky ne. Nemyslím, že je tady kvůli další vraždě."

"Vážně?" promluvil ironicky BonBon. "Přišel si sem jen dát zmrzlinu, nebo co?"

"Já nevím! To snad máte vědět vy, ne?"

"Uklidněte se, vy dva," přerušil je Reddy. "Dokud nic neudělal, žádný stres. Třeba ho Penny ani neviděla."

"Jsem snad slepá?! Poznala jsem ho!"

Reddy chtěl něco říct, ale pak to zapomněl. "Tys... ho poznala?"

"Vzpomněla jsem si, jak vypadal. Vzpomněla jsem si, jak jsem vypadala já a proč jsem nepřemýšlela nad tím, že za ním jdu," vyložila Penny.

"Třeba.. se ti to jen zdálo...?" špitla nejistě Cheeks.

"Chcete důkaz?" zavrčela Penny. "Měla jsem hnědé vlasy. A zelený svetr a džíny. A celou dobu jsem akorát seděla v koutě."

"Jo, viděla ho," ozval se najednou Balónek. Cheeks, která stála vedle něj, nadskočila.

Plechová kopytaKde žijí příběhy. Začni objevovat