Een week

485 27 1
                                    

POV Jane
Trrrrring uhg wat haat ik de wekker toch. Ach ja het is ook niet niets om Alpha te zijn op je zeventiende hé?
Kom op luilak tijd om te trainen mijn wolf Jamie voluit Jamila houd wel van trainen, ik ook trouwens.
Ik trok snel een joggingbroek aan en een vestje, en ging naar beneden liep naar buiten en ging nog snel de smid in.
En ik zag dat ze al bezig waren met mijn wapenuitrusting voor volgende week dan is namelijk mijn achttiende verjaardag.
Ik ging naar een hutje bij het meer want ik wist dat daar mijn zusje wel zou zitten. Had ik jullie trouwens al verteld dat ik een zusje heb ze heet Lisanne maar we noemen haar altijd Lisa ze is net zestien dus traint nog maar net mee want ze is nu pas een echte wolf. 'Lisa, kom er eens uit het is tijd voor de training.' Ik hoorde daarbinnen wat gerommel. 'Ok ik ben klaar zullen we ik weet hoe erg je het vind als iemand anders te laat komt op de training, maar als je zelf te laat komt vind je dat echt verschrikkelijk.' Eghh ze kent me te goed. Tijdens het lopen zaten we nog wato te kibbelen en we kwamen op het train veld aan. Ik keek op mijn horloge en zag dat we tien minuten te vroeg waren. Ik keek het veld rond en zag mijn beta Samantha staan. 'Hé lekker vroeg Sam.' Zei ik toen maar. 'Ja nogal.' We lagen allebei in een deuk al snel stroomde het veld vol.
'Oké mensen jullie weten hoe dit begint eerst 40 keer push-ups dan 40 keer sit-ups, 4 rondes om het hele territorium knieheffen dan 4 rondes om ons territorium gewoon rennen, ja fijn' soms schreeuwde ik naar iemand benen dichter bij elkaar, neus dichter bij de grond, niet zo dicht jullie hoeven niet te zoenen hoor of heb je een relatie met de grond?
'Oké dat was de warming up we gaan nu beginnen met vechten zonder wapens in mens vorm, hm ja begrepen, fijn ik ga met degene die overblijft, oké aan de slag dan maar.'
Daarna hadden we nog vechten in wolf vorm, en daarna vechten in mens vorm met wapens, boogschieten en ontwijken.
Oké de training was klaar eindelijk. Ik ging weer terug naar mijn huis, ik zat aan mijn bureau tot ik opeens een héél lekkere geur rook ik wou er naartoe gaan tot ik uiteindelijk uit mijn droom ontwaakte en de Telefoon ging blehg ik moest eens een verbod voor parfum opstellen. Wacht wat ging de telefoon nou net niemand belt mijn roedel omdat er zogenaamd alleen maar Rogue's in zitten nou er zitten best wel wat oude bèta's en alpha's in, kom op neem die telefoon gewoon op jaja Jamie.
[ j=Jane a=iemand aan de andere kant van de lijn]
J. Ja met wie spreek ik
A. Met de beta van de Mid Night roedel
J. Ik wil niet onbeleefd zijn ofzo maar waarom belt u
A. Wij worden aangevallen door de Black Wolf roedel en we vroegen ons af of uw roedel ons wil helpen?
J. Waarom die van ons
A. Omdat jullie een hele sterke roedel blijken te zijn. We vroegen ons alleen af of we een keertje dit kunnen bespreken het liefst morgen al.
J. Is goed dat kan dan om één uur s'middags tot dan
A. Tot dan
Pov Emil
Oké hij vond het goed we geven onze roedel niet te koop geven.

¥__________________________________________¥
Hallo meiskes en jongekes eerste hoofdstuk whiehie 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Stem reactie en please meld spellingsfouten alvast bedankt🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
En op naar het volgende hoofdstuk🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 owja ik promoot (schrijf je dat zo) boterkoekjess3000 want boterkoekjes zijn awsome (schrijf ik dat goed) net als boeken en dat is een goede combio

The RogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu