POV Jane
(Iets voor één uur.)
Ehg wekker stop, ik probeerde mijn wekker uit te slaan, maar ik raakte iets van vlees en bloed. Ik schrok en opende mijn ogen. En ja hoor daar stond mijn broer irritante piep geluidjes te maken. 'Stop!' Zei ik. 'Maar het is half één je hebt nog maar een kwartier en dan vertrekken we.' Zei hij met een grote grijns op zijn gezicht. Mijn ogen werden groot, en ik rende zowat uit mijn bed. Ik pakte mijn leger kleding en trok het aan. Ik deed mijn haar in een staart en rende naar beneden, propte een boterham in mijn mond, en vroeg hoe laat het was, natuurlijk wel met volle mond. 'Tien over half.' Ik zuchtte opgelucht en at de boterham snel op. Ik rende naar het trainingsveld en en ging aan de kant staan waar we naartoe moeste oftewel het noorden.
Niet veel later stroomde het veldje vol en gingen we in formatie staan. Toen iedereen er was zei ik voor de grap ganzenmars maar de waterval. En ze gingen waggelen als ganzen. 'Het was naar een grap hoor.' Riep ik geschrokken.POV Alpha Black
Ik liep met mijn leger naar de waterval en zag ze daar staan, hm de laatste keer hadden ze geen vrouw voorop maar een man en was hun leger veel kleiner. Ik keek er met opgetrokken wenkbrauw naar. Ze liep naar mij toe en begon met een prachtige kristallen stam te praten. 'Meneer Black...' Ik onderbrak haar en zei: 'Alpha Black voor jou je zit onder mijn niveau.' Ze schoot in de lach en zei: 'onder boven zul je bedoelen, aangenaam, ik ben de meest gevreesde Alpha ten allertijden Jane leider van de Rogue's.' Ze stak haar hand met een grijns uit. Ik pakte die hand vertwijfeld aan en ik voelde een fijne schok door mij heen gaan. Ik schrok en snoof haar lucht op: vanille met aardbei, witte chocolade en een vleugje citroen, mmm. Ik zocht haar ogen en toen wist ik het, ik duwde haar tegen een boom aan en gromde MINE ze duwde me met gemak van zich af en zei: 'breng hen naar mijn kamer in mijn huis.'
1234567890-/:;()€&@.,?!1234567890-/:;()€&@.,?![]{}#%^*+=_\|~<>$£¥[]{}#%^*+=_\|~<>$£¥
Jo mensjes weer een nieuw hoofdstuk jeep
JE LEEST
The Rogue
WerewolfJane, ooit dochter van de Alpha van de Mid Night roedel, nu een beruchte Rogue, ook wel The Rogue genoemd. Slim en sterk, maar dat was nooit opgemerkt in haar oude roedel, ze werd gewoon gedwongen om met iemand te trouwen die ze niet eens kende. Het...