Familie

300 19 0
                                    

POV Jane
'Hoe gaat het met vader?' Vroeg ik bezorgt aan mijn broer. 'Die is in het ziekenhuis.' 'Wat is er precies gebeurt met pap.' 'Hij was aan het vechten met tja de gemeenste moordlustigste irritantste genadeloze Alpha, Alpha Black.' Hij huiverde al bij het zeggen van die naam. 'Kom we gaan naar hem toe broertje', ik met een glimlach op mijn gezicht, 'die andere zaken bespreken we later nog wel.' We liepen naar de ziekenboeg. Daar aangekomen vroeg ik: 'broertje mannen (dus mensen die niet zo zijn als jou) oké jongens krijgen eerder dan vrouwen hun krachten, misschien kan jouw kracht ons helpen, tenminste je hebt toch genezende krachten hé.' Hij knikte aarzelend. 'Kom we gaan naar pap.'

{Bij de ziekenboeg}
We liepen naar de balie.
'Ja, voor wie zijn jullie hier?' Vroeg een ongeïnteresseerde vrouw aan ons.
Ik sloeg hard met mijn vuist op de tafel zodat ze opkeek. 'Oh, sorry Alpha, maar waarom is hier een Rogue?' Ze keek me walgend aan. 'Omdat mijn naam Jane is.' Zei ik alsof dat alles duidelijk moest maken. 'Ja nou en.' Zei met nog steeds een walgende blik. Ik draaide me om naar mijn broer en vroeg. 'En, heb jij al een mate gevonden?' Vroeg ik hem, opeens begon hij helemaal te stralen, hij vertelde met een grote glimlach op zijn gezicht over haar, ik glimlachte terug. Uiteindelijk vroeg hij aan me, 'en jij? Heb jij al een mate gevonden?' De glimlach op mijn gezicht vervaagde een beetje. 'Nee.' Zei ik en ik sloeg mijn ogen neer. 'M maar hoe kan je jou roedel dan leiden?' Ik haalde mijn schouders op. 'Het lukt me gewoon.' Zei ik met een vragende blik. En boem pats opeens keek die vrouw mij met veel meer interesse aan. 'Wie ben jij?' Vroeg ze, en daarna kwam mijn O zo superieure antwoord. 'Leider van de Rogue's... Ehen zijn zus.' Zei ik met een big smile op mijn gezicht.
'En mag de EERSTGEBORENE even samen met haar broertje, die overigens de tijdelijke Alpha is, naar hun vader die jou Alpha is please mag zo'n lief groot Roguetje dat.' Ik sprak haar aan op mijn Alpha toon. Ze knikte angstig.
Ze mindlinkte naar mijn broertje waar onze vader zat en druk kletsend liepen we naar die kamer toe.

(Na bij papa te hebben gezeten)
We liepen weer terug naar het packhuis.
'Nou ik neem aan dat je meehelpt met de oorlog' zegt de beta. 'Ja tuurlijk, jullie zijn zelfs...

=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~=+~
Hey lezertjes sorry dat ik zo lang niets had geüpload en dat dit ook nog zo'n kort hoofdstuk is
🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸Luvyou🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹 🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹🌸

The RogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu