Zij is de Alpha

392 25 3
                                    

POV Emil
Arg waarom kom ik nou niet in slaap, O Emiltje toch dat weet je ook wel.
Oké ik weet dat ik geen zin heb om die Alpha te ontmoeten maar die Alpha kan moeilijk gemener, irritanter, moordlustiger. Zijn dan de Alpha van de Black Wolf roedel, toch?
Volgende ochtend
'Oké die Alpha kan moeilijk met alleen maar Roguetjes een reusachtige roedel, en al helemaal geen reusachtig leger hebben dus. Maar ik verwacht van zo'n Alpha dat hij wel een deel van zijn leger heeft meegenomen. Maar we moeten wel gastvrij overkomen, dus diegene die ik nu aanwijs gaan zich verstoppen en hem in de gaten houden, ja heeft iedereen dat begrepen', iedereen knikte ja,'oké degene die ik nu aanwijs gaan dat zometeen doen.' Ik wees mijn beste mensen aan. En die gingen zich klaarmaken.

POV Jane
Ik keek op mijn horloge: 12.50 we vertrekken. Ik riep iedereen bij elkaar en nam 1/10 van het leger mee dat betekent 10 man, en vrouw natuurlijk.
'We zijn er, de Mid Night roedel.' En mijn oude roedel, dacht ik in mijzelf.
Ik liep naar binnen in de roedel nou ja het territorium van hun roedel dan.
'Hé', werd er naar mij geroepen,'waar is jullie Alpha, we kunnen nog we...' Ik onderbrak hem. 'Waarom worden we bespioneerd.' 'Ehh... hoe bedoel je.' Zij die jongen, ik rolde geïrriteerd met mijn ogen. En ik haalde een man uit de bosjes, en nog een uit de boom, en nog een achter een struik enz. 'Waar is jullie Alpha?' Vroeg ik hem. 'We kunnen jou beter vragen waar is jullie Alpha?' Zei hij triomfantelijk, ik grijnsde waardoor die uitdrukking meteen van zijn gezicht ging. 'Die staat nu voor je', zei ik met een grijns op mijn gezicht, 'breng me nu naar jullie Alpha.' Schreeuwde ik met mijn Alpha stem, hij knikte lichtjes maar zei nog wel: 'onze eigenlijke Alpha is gewond geraakt in een gevecht en dus heef zijn zoon het even overgenomen.'hij bracht ons meteen naar de 'Alpha'...
Toen ik hem zag kon ik het gewoon niet laten. 'Broertje!' Ik vloog hem in de armen.
POV Jake
En toen sprong zij mij in de armen mijn zus, zij hoorde onze vader nu eigenlijk te vervangen ik hoor geen Alpha te zijn en ook niet te worden, maar mijn zus integendeel wel zij heeft die taak gekregen van de maangodin...
_____________________________________________________________________
Sorry kort stukje i know i know maar het staat erop pff eindelijk
Like 👍
Reactie en meld spelfouten plizz
Kusjes van mij 💏 nee niet zulke stom ding zulke 😙😙😙 ja goed...






Nou ja doehoeg
















Oh en nieuwe cover mooi 👍
Niet mooi 👎🏻
Nu echt doeg hoor bye

The RogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu