it's time to stop

557 5 1
                                    

Het is 10 uur s'ochtens en niall word opgebeld. "WAT"schreewt hij en meteen is het hele opeens is het huis wakker "DAT MEEN JE NIET"klink nialls stem weer door de muren heen.sam en martijn zijn de eerste die gaan kijken bij niall. "wat is er niall" vraagt martijn en dan begint niall te huilen en zegt wat hij net aan de telefoon heeft gehoord. "djazzebell licht in het ziekenhuis op de intense of care en is zwaar gewond " "waar wacht je dan nog op. Ga naar haar toe"zegt juanita die er intussen bij is komen zitten. "Wat is er eigenlijk gebeurd??" vraagt sam zacht "een lomperik reed door rood en reed djazzebell aan." Antwoord naill terweil hij bezig is om zijn shirt te vinden.

Even later als niall weg is zegt juanita tegen zayn "waarneer gaan we het vertellen?" "weet ik niet. Inidergeval nu niet. Nu djazzebell in het ziekenhuis licht staat naills hooft er niet naar en dan is het ook niet erlijk om het aan sam en martijn te vertellen." Zegt zayn betwijfelend. "maar ik word steeds dikker en ik weet niet hoe lang het duurd voordat djazzebell genezen is?"zegt juanita, dan komt sam de kamer in lopen en vraagt "wat is er?" juanita kijkt zayn aan en zayn geeft een knik, dan zecht juanita "sam wil je even martijn halen en dan even gaan zitten?" "ja hoor." Antwoord sam en haalt martijn. Even later zitten ze met zijn alle op de bank (behalve djazzebel en niall) "we moet en jullie iets vertellen" zegt zayn met een lach. juanita antwoord daarop "i...i.....i...ik ben zwanger, zo het is er uit." "gefeliciteerd wat leuk" zegt sam. "hoe lang ben je al zwanger?" vraagt martijn. "al 3 maanden." Antwoord juanta.

In het zieken huis bij djazzebell zit nail aan het bet van haar. djazzebell is bewustenloos. Dan komen sam, martijn, juanita, zayn en mike binnen. Niall vraagt "mike wat doe jij hier?" "gewoon ik hoorde van martijn dat djazzebell in het ziekenhuis lag en ben toen even gaan kijken" niet veel later word djazzebell wakker. ze is heel zwak en heeft veel pijn. "djazzebell"gilt niall "je bent wakker<3" de doctoren vragen aan niall of ze djazzebell veder mogen onderzoeken. Dat mag.

it's time to stopWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu