13

31 2 0
                                    

4 maanden later.

Sam is uitgerekend en is aan het bevallen. Omdat ze nog steeds ziek is gaat de bevallen helemaal fout. De lakens worden steeds Roder. Ze heeft nog net de kracht om het meisje een naam te geven. En zegt tegen Martijn "laat jasmijns naam hier in graferen" en ze geeft de hartjesketting met haar naam er in aan Martijn. "Ga niet weg. kom op blijf bij me. ik heb je nodig! ik ben niets zonder jou! en hoe moet jasmijn op groeien zonder moeder! kom op blijf bij me ga niet weg! Ik hou zo veel van je" zegt martijn snikkend. "Zorg.....goed....voor haar........ik hou.........nog meer.......van.......jouw" Daana is er een rechte lijn op de monitor te zien en horen ze een lange piiiieeeeep.en Martijn begint nog harder te huilen.meteen komen er nog meer doktoren binnen rennen en beginnen te reanineren. De rest zit in de wachtkamer te wachten. Martijn Komt met Jasmijn op z'n arm naar buiten. Met rode ogen. Juanita loopt meteen op Martijn af. "Wat is er?" vraagt ze bezorgt. Martijn zegt snikkend "ze....ze is dood" en hij begint weer te huilen. Nu rolt er ook een traan over de Wang van Juanita."Gelukkig heb ik haar nog" en hij knuffelt jasmijn. "Hoe kan ik ooit haar een mooie jeugd geven als ik een maneger ben van een wereldberoemde band zonder vrouw." en weer begint hij te snikken djazzebell loopt naar hem toe en probeert hem te troosten. Jasmine rent huilend naar Martijn toe en knuffelt z'n been. "ja k weet Het Jasmine" troost Martijn haar met tranen in z'n ogen."Hey ze heeft de ketting van Sam om" zegt zayn zacht met trillende stem. "Ja klopt ik moest het aan jasmijn geven met Sams naam en die van jasmijn er in" zegt Martijn "godver domme waarom moet het nu juist weer ons overkomen" scheldt hij en weer begint hij te snikken. Dan begint hij jasmijnen weer te knuffelen "Er is nog hoop" zegt Niall dan met trillende stem "kom eens bij elkaar" en iedereen gaat in een cirkel staan en slaat de armen om elkaar heen (behalve martijn doe heeft jasmijn vast) " de dokteren zijn binnen nog bezig. Ze reanimeren haar of met zo'n aed apparaat inieder geval er is nog hoop. Dus laten we er nu op duimen dat het weer goed gaat komen" zegt niall. Iedereen is stil en aan het duimen of bidden. Dan komt er een dokter naar buiten. "Zeg niet dat ze...." En bij die gedachte moet Martijn weer huilen. De dokter haalt diep adem en zegt "Nee ze is niet dood! We hebben haar kunnen redden!"

~EINDE~

---------------------------------------------------------------------------------------------------

bedankt voor het lezen en ik hoop dat je het leuk vondt. het volgende deel wordt geschreven door m'n vriendin KayleeKolthof en het heet it's a secret for you ik hoop dat jullie dat ook allemaal gaan lezen.

nogmaals bedankt

en tot de volgende keer

xxx lotte

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 04, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

it's time to stopWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu