7

48 2 0
                                    

Een paar dagen later zit iedereen aan tafel. "oke wat zijn de plannen voor vandaag?" vraagt zayn. "ik wilde even kijken naar de voorberijdingen voor de bruiloft. You know. Wie de seriemoniemeester word en zo. En we wouden miss nog even naar de stad met juanita en djazzebel" Zegt sam "oke" antwoord zayn

Een paar uur later komen martijn en sam naar beneden met de laptop. "we weten de datum" begint martijn. "we houden het 8-8-2020 Dat is over 3 maanden. Dan is het precies 8 jaar geleden dat wij verkering hebben." Zegt sam blij en martijn doet de laptop open en laat aan iedereen de uitnodigingen zien. "wow die zijn mooi geworden." Zegt juanita. "ja hè" zegt martijn trots. "mooie datum." Zegt djazzebel "ja heel leuk bedacht" zegt niall. "dankje" antwoord martijn. "weet je al wie de seremoniemeester word en zo. ?" vraagt harry "ja en wie gaat er zingen op de bruiloft?" schreeuwt zayn erover heen. " en wie worden de bruidsmeisjes/jongens?" vraagt juanita. "en wie zijn de getuigen?" schreeuwt loui er doorheen. En dan gilt iedereen vragen door erlkaar heen. het is een gaos van jawelste. "STOPPEN KAPPEN KLAAR NU!!!!!! EN STILTE!!!!!!!!" gilt sam keihard. "daar komen jullie nog wel achter, maar wat we wel al weggeven is wie er seremoniemeester word en wie er gaat zingen." Zegt sam. "zayn wil je onze seremoniemeester zijn?" zegt martijn. "euhm....euhm... ja tuurlijk. Ik voel me vereerd." "oke mooi dat is dan ook geregeld. En willen jullie zingen?" Zegt sam blij. 1d kijkt elkaar aan en zegt tegelijk "sure we can".

2 maanden later gaan sam, juanita en djazzebel naar de stad. Als ze op een terras even wat gaan drinken vraagt juanita "je hebt nog een maand en dan ga je trouwen. Moet jij niet eens gaan kijken naar een jurk? Ik weet namenlijk dat zayn heel erg druk is met alles regelen en zo. En dat hij geen genoeg tijd heeft aan 24 uur in een dag" grinnikt ze. "ja dat was ik vaandaag van plan, maar ik moet eerst nog wat vragen." Zegt sam "willen jullie mijn getuigen zijn?" djazzebel en juanita zijn stom verbaast, maar zeggen tegelijk "ja, tuurlijk" niet veel later zijn ze in een zijn ze in een winkel waar ze trouwjurken verkopen. Sam past er een aantal en juanita en djazzebel keuren ze. Na de 100ste jurk hebben ze nog geen leuke tot sam er een aantrekt die haar zo goed staad dat djazzebel en juanita vinden dat ze hem moet kopen. Sam koopt hem en dan gaan ze kijken naar asseswarissen en zo.

__________________________________________

Dankje voor het lezen. stem, vote en comment Please. nogmaals bedankt voor het lezen. 5 votes dan zet ik het andere hoofdstuk op.

xxx Lotte

it's time to stopWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu