2

123 2 0
                                    

Op de dag dat djazzebell naar huis mocht gaat de telefoon bij juanita. Ze neemt op "hallo, met juanita malik. Met wie spreek ik" "met niall, kom meteen naar het zieken huis! NU!" en niall hangt op. juanita roept zayn, sam en martijn bij elkaar en ze racen naar het zieken huis. Daar aangekomen rennen ze meteen naar de kamer van djazzebel, daar is niall en hij staart naar een leeg bed. sam vraagt "waar is djazzebel?" niall kijkt haar met rode ogen aan en begint snikkend het verhaal uit te leggen. "ik kwam djazzebell op halen ophalen omdat ze gebeld had, maar toen ik hier kwam was het bed leeg en haar kleren liggen hier nog, maar ze was nergens te bekennen! Dus wat moeten we nu? Ik weet het niet meer! Ik heb alles geprobeerd maar ik kan haar niet vinden. Ik was hier om 7 uur en nu is het 6 uur s'avonds! Wat moet ik nu doen? Ik weet het echt niet meer! Ik kan er niet meer tegen!" martijn zegt "het komt goed man we helpen je zoeken.". " we vinden haar wel" zegt sam die ondertussen niall aan het troosten is.

Vanaf djazzebells oogpunt

"MIKE WAT DOE JE!!! LAAT MET LOS!!! IK WIL NAAR HUIS!!! JE ZEI DAT NIALL JE HAD GESTUURD OM ME OP TE HALEN!!! WAAR GAAN WE HEEN!!! LAAT ME LOS!!!! MIKE!!!" gil ik. "doe eens rustig mens! Doe nouw maar gewoon wat ik zeg voordat er gewonden vallen." "NOOOOOOOOOOIT EN PAK ME DAAR NIET STEEDS VAST. IK ZIE TOCH IK DOE MIJN BROEK NIET UIT"gil ik en toen werd ik met een koekenpan bewusteloos geslagen. Toen ik weer wakker werd lag ik in een bed maar mijn kleren waren uit en mike sliep naast me in zijn nakie! ''AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'' Gil ik. ''LAAT ME GAAN VIEZERIK'' en ik geef hem een klap voor zijn kop, dan trek ik snel mijn jurkje aan een schuif in mijn schoenen en ren weg. Toen ik buiten was in de stad zag ik naill, juanita,sam en martijn, maar voor ik iets kon zeggen werd ik gekust door mike.

Gewoone verhaal

''NIALL KIJK!'' roept juanita en ze wijs naar djazzebell die staat te zoenen met mike. Opeens is de stemming van niall govergesprongen en hij loopt weg. Opdat moment heeft djazzebell zich weten te bevrijden uit de armen van mike en rent huilend naar nar de rest. Ze zegt "help ik ben verkracht door die viezerik daar!" en ze gaat achter sam en juanita staan. Dan begint mike te rennen, maar dan geven sam en juanita de opdracht aan martijn en zayn om even mike te pakken. De jongens gaan er meteen achter aan. Helaas is mike ze te snel af en kunnen de jongens hem niet pakken. Dan vraagt djazzebell "waar is niall?" en de rest zegt dat ze het niet weten. "hij ging ineens weg toen hij je zag kussen met mike" zegt sam opeens. "hij zal wel thuis zijn. Kom laten we naar huis gaan" stelt zayn voor. Niet weel later zijn ze thuis. Daar zit niall op de bank.djazzebell komt er naast zitten, maar niall gaat meteen ergens anders zitten. djazzebel vraagt wat er is, maar ze krijgt geen antwoord. Ze vraagt het nog een keer, weer geen antwoord. Dan vraagt ze het weer, maar krijgt nu als antwoord "als je niet snapt wat er is dan zie je maar wat voor slechte vrouw je bent!" en dan loopt niall naar boven. djazzebell kijkt verbaast de rest aan. Maar dan gaat juanita over op een ander onderwerp "bell we moeten je wat vertellen." Zegt juanita. djazzebell kijkt haar nieuwsgierig aan. "ik ben zwanger." Zegt jaunita"ooow wat leuk. Geweldig" antwoord djazzebel blij "daarom ben je zo dik :)" en geeft juanita een knuffel en zayn ook. sam komt er bij zitten en zegt "ik weet denk ik waarom niall zo raar doet." "vertel op"zegt djazzebel. "nou" begint sam "ik denk dat hij zo chaggie is omdat hij heeft gezien dat jij zoende met mike en dat hij toen dacht dat jij vreemd ging snap je" djazzebel geeft sam een knuffel en rent meteen naar boven. Even later horen ze daar geschreew van daan komen "HELEMAAL NIET. IK HEB JE TOCH ZIEN KUSSEN MET MIKE OF NIET SOMS. JE LIET DAT GEWOON TOE!" "DAT IS NIET WAAR IK BEN ECHT VERKRACHT. EN ALS JE ME NIET GELOOFT VRAAG HET DAN MAAR AAN DE REST!!!" schreeuwen ze. Niet veel later voelt djazzebel zich niet lekker. Juanita komt evwen thee brengen en vraagt wat er is. Djazzebel geeft precies de zelfde syntomen aan die juanita ook had toen ze net ontdekte dat ze zwanger was. "dat zal toch niet?" zegt djazzebel, maar juanita knikt en geeft zayn de opdracht om een zwangerschaps test te kopen. En even later als de test klaar is dan is het grote paniek bij djazzebel. juanita en sam probeeren haar kalm te houden. "djazzebel DJAZZEBEL doe eens rustig. Het is niet zo erg. Ik bedoel je kan het kind ook laten weg halen." Zegt juanita. "NOOIT" zegt djazzebel. niall komt de kamer binnen en djazzebel is meteen stil en loopt de kamer uit. Niall gaat zitten en zet de tv aan. Martijn zegt "niall ga eens met djazzebel praten." "waatom zouw ik. Laat haar maar met haar nieuwe vriendje praten" zegt niall "NIALL" zegt zayn streng. "ga met haar praten. En ze heeft geen nieuw vriendje ze is door mike verkracht. Dus maak het goed en praat met haar." "dat is helemaal niet waar ze is niet verkracht ze is gewoon vreemd gegaan!" en dan loopt niall weg.

Een paar maanden later zijn sam, martijn, juanita en zayn een film aan het kijken. Sam licht tegen martijn aan te slapen en juanita licht tegen zayn aan te slapen en de 2 jongsens vallen ook zo wat is slaap tot dat djazzebel en niall binnen komen. "WAT NOU" "JIJ BENT TOCH DE GENE DIE VREEMD GING" "IK GING NIET VREEMD IK BEN VERKRACHT! EN NU BEN IK ZWANGER!" "DAT IS NIET WAAR JE HEBT HET GEWOON MET DIE JONGEN GEDAAN" "NIET WAAR! VOOR DE ZOVEELSTE KEER IK BEN VERKRACHT!" schreewen ze tegen elkaar en gelijk is iedereen wakker! "NU BEN IK HET ZAT" gilt juanita en ze komt tussen de twee ruzie makende mensjes in staan. Dat gaat moeilijk want ze is hoog zwanger en heeft dus een hele dikke buik "nu is het genoeg. Niall geloof haar ze is echt verkracht! Mike heeft namenlijk nog meer verkrachtingen op zijn naam staan en dat ruzie maken duurd nu al 3 maanden! Nog 1 en dan ben ik uitgerekend ik heb er echt geen zin in dat jullie bij de geboorte ruzie aan het maken zijn hoor dus maak het goed want ik word hier helemaal gek van!" zegt juanita. "ja nou en!" schreeuwt Djazzebel. "Alle twee bekken dicht en ga zitten!!" schreeuwt Zayn streng. Niall en Djazzebel gehoorzamen niet naar wat Zayn zegt. Djazzebel mompelt iets en Niall is stil. "nou gaan jullie nog zitten of moet ik jullie ernaar toe duwen" zegt Zayn nog steeds boos. "je bent mijn vader toch niet?" zegt Djazzebel woest en ze loopt met tegenzin naar de bank. "Bitch." fluistert Niall zacht. Zayn hoort het en ligt in een deuk. De andere kijken Niall en Zayn vreemd aan maar gaan dan weer door met wat ze aan het doen waren. "WAT ZEI JE?!!!" roept Djazzebel kwaad. "DJAZZEBEL BEK DICHT!!!" roepen de rest en kijken haar kwaad aan. "niall wil jij ook gaan zitten" vraagt sam aardig. "waarom zou ik" krijgt sam terug. "niall ga zitten" schreeuwt martijn streng. Niall gaat zo snel als hij kan naast djazzebel op de bank zitten. "Hun naast elkaar, samen, op één bank, gaat dat goed komen?" vraagt Sam fluisterend aan Martijn. "Ik heb geen idee." zegt Martijn droog. "Vermoord elkaar alsjeblieft niet! Ik heb geen zin om bloed op te ruimen" zegt Zayn droog.

it's time to stopWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu