11

35 3 0
                                    

Terug in Nederland Martijn vertelt hoe het er in noorwegen aan toe gaat. "Djazzebel staat zo weer terug in nederland" zegt Sam "ja echt wel die neemt het eerste beste vliegtuig terug en dan Komt Niall er achter aan" lacht Juanita.

Een paar dagen later:

Bijna iedereen is thuis behalve Sam en Martijn. Als de deur 's ochtends vroeg dicht wordt dicht gegooid. "Ik heb het zo gehad met hém, die lul kan niet eens vier weken normaal doen" wordt er gegilt. "djazzebel horan niet schelden er zitten kleine oortjes in de woonkamer een spandoek te maken!" schreeuwt Zayn. "nou en ik heb Djazz mee en die lul bemoeid zich met MIJN ZAKEN" gilt Djazzebel. "djazzebel Ga scheiden if help een spandoek maken voor Sam" zegt Juanita boos. "weet je wat ik Ga scheiden en Ga lekker naar Odoorn!" Schreeuwt Djazzebel. "nee weet wel dat je dan eerst een baan moet zoeken want anders kun je Djazz en jezelf niet onderhouden" zegt Juanita "tante Djazzebel mag niet weg" schreeuwt Jasmine terwijl ze baar Djazzebel toe rent en haar been knuffelt (ze Komt niet hoger dan haar knie). "sorry Jasmine maar ik Ga echt weg." Zegt Djazzebel terwijl ze bukt on Jasmine een knuffel te geven. Dan staat ze op en schreeuwt "ik heb al een baan en niemand houdt me tegen" "oow nee zelfs Niall niet hij is de vader van Djazz" roept Zayn. "Hij is niet de vader" roept Djazzebel "maar wat heb je voor baan?" Vraagt Juanita snel. "journalist" zegt Djazzebel boos " maar dan gaan we NU naar het ziekenhuis om het te laten testen" zegt Zayn steng en pakt Djazzebel bij haar arm en sleurt haar mee de auto in. "let jij ff op de kleintjes" vraagt hij nog aan Juanita. "lul laat me los" gilt Djazzebel. "nee jij gaat die test doen met Djazz doen" zegt Zayn weer. "lul" zegt Djazzebel weer. Zayn negeert het en haalt Niall op en dan door naar het ziekenhuis. Onderweg ruzieen Niall en Djazzebel de hele tijd. "KOP DICHT WE ZIJN ER" gilt Zayn. "Ik heb geen kop" zegt Djazzebel. Die opmerking negerend stapt Zayn de auto uit en loopt naar de receptie. "hallo ik wil graag een dna test voor m'n vrienden" zegt Zayn. "oke als u daar gaat zitten Komt de dokter u zo halen." Zegt de zuster. Niet veel later Komt de dokter. "mevrouw en meneer Horan" roept de dokter en Niall staat op met Djazz. "lul" sist Djazzebel en ze loopt achter Niall aan. Zayn blijft in de wachtkamer achter. Niet veel later komen ze uit de kamer. Ze rijden naar. Als ze thuis zijn pakt Djazzebel Djazz en loopt ze naar boven. "wat gaat zij doen" mompelt Niall.

4 uur in de middag

De telefoon gaat. Louis neemt op. "snel snel nu komen sam is in levensgevaar. Roep snel iedereen" gilt en paniekerige Martijn en hij hangt op. Geen minuut later gaat Djazzebels mobil. "uitslag DNA" Zegt se dokter maar dan Komt louis naar boven. Ook helemaal in paniek. Hij slaat se telefoon uit haar handen en sleurt Djazzebel de auto in. Dan haalt hij de rest en racet naar het ziekenhuis. Eenmaal in het ziekenhuis rent een dokter op Djazzebel af. "NIALL!!!!" roept Djazzebel. Snel Komt Niall aangerend. "oke we zijn er klaar voor." Zegt Djazzebel "oke de vader van Djazz is...." zegt de dokter maar Djazzebel en Niall worden mee getrokken door Zayn en Juanita. Als ze de kamer binnen komen waar Sam licht zien ze haar lijk bleek in bed plat liggen. Ook ligt ze aan heel veel slangen. Onder andere een zuurstof slangetje."wat is er aan de hand" vraagt Juanita bezorgd. Martijn kijkt op met rode ogen en zegt. "Ze had hele hoge koorts en dat ging fout." er rolt weer een traan over Martijn's wangen. Sam probeert die weg te vegen. Djazzebel kijkt op haar horloge. "shit het is al 2 uur k moet naar het werk." En ze loopt de kamer uit. Als ze er net uit loopt Komt de dokter op haar af. "NIALL" gilt Djazzebel meteen Komt Niall er aan gerend. "oke heb de DNA-test uitslag en de vader van Djazz is Niall Horan hoor mevrouw" "echt waar" roept Djazzebel en ze geeft Niall een kus. Dan loopt ze Veder naar de deur en gaat naar haar werk als journalist bij de hit krant. Niall staat met open mond haar aan te staren.dan loopt hij terug naar de rest. "en wie is de vader?" Vraagt Zayn. "I....i......i............ik" stamelt Niall. "Dus toch" roept Zayn. Sam hoest een paar keer. Dan gaat de rest naar huis Martijn blijft bij Sam tot ze slaapt.

---------------------------------

Heel erg bedankt voor het lezen. Bij 5 Votes ga k veder. En natuurlijk zijn comments ook altijd leuk

Xxx Lotte

it's time to stopWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu