-Karmaşıklık-

23 2 0
                                    

Bazen kendimi derin bir çukurun içinde gibi hissediyorum neden bu kadar acı omuzlarımda? neden şu dünyanın seçilmiş kişisi benim?
Hergün kendime bu soruları sormaktan bıkmıştım.Diğer normal insanlar gibi olamamak berbat birşeydi benim için. İstemediğim bir güce sahiptim ve istemediğim bir hayatı yaşıyordum.Güçlerimi hala kontrol edemiyor nerede nasıl kullanacağımı dahi bilmiyordum zaten ateş neyde kullanılırdı ki? Herkes ateş den korkarken benim ateşe sahip olmamdan nefret ediyordum.Kimseye dokunamıyor dokunduğum insanların canını yakıyordum , en azından güçlerimi kontrol etmeyi öğrenene kadar bu böyle devam edecekti.Aklımda hala o gece vardı , bir insanı öldürmüştüm.Gücümü herkesden saklamak zorundaydım fakat sinirlenince ortaya çıkan ilk şey ateş oluyordu ve o gece o adamı istemeden ateşime mağruz bırakmış ve hayatını ellerinden almıştım.Korkuyordum.Ne yapacağımı bilemiyordum...

Gece bir anda sıçradım ve penceremin orada bir yüz gördüm ışığı yakıp pencereye doğru gittiğimde onun sivri dişleri gözümün önündeydi o anki heycanla ateş püskürtüp pencereden düşmesini sağladım aşağı baktığımda onun peşimdeki gerzeklerden biri olduğunu gördüm.

-Ne işin var burada?

-Seni özledim dedi kahkaha atarak

-Scott defoll! Diyip pencereyi kapattım.Aptal vampir nefret ediyorum hepsinden.Usulca yatağıma geri döndüm ve gördüğüm manzara karşısında sinir krizi geçirmemek için zor tuttum kendimi çünkü resmen yatağımı kendi ateşimin isleriyle kaplamıştım. Sinirden kendime hakim olamayacağım için hızla dışarı çıktım ve koşarak ormanlığın içindeki nehrin önüne gelip bütün ateşimi püskürttüm.Kendimden korkar olmuştum.Oturum ağlamaya başladım ve o anda bir kıpırtı fark ettim. Arkama dönüp etrafı inceledim kimse yoktu fakat nefesini duyabiliyordum.

-Kimsin sen?! (Ses çıkmadı)
-Cevap verrr yoksa senin için kötü olur diye bağırdım. Ağaçların ardından çıkıp bana doğru gelirken onu inceledim.Uzun boylu iri yapılı bi çocuktu ayın kusursuzluğu karşısında cildi adeta parlıyordu yanıma doğru yaklaştı ve...

~Yeni bölüm+20 vote den sonra gelecektiir yorumlarınızı eksik etmeyiinnnn ☺❤❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEŞ ve KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin