#19

11 0 0
                                    

In acel moment in care TIPUL a tras arma i s-a dezechilibrat din mana si a tras , in.........Ale....Alesia.
Nu trea o suportam , dar imi parea rau .
Am sunat speriata la spital si am zis tot ce s-a intamplat .
Politia , auzind aceste pocnituri , a venit aici si i-a prins pe toti .
Nu chiar toti , cel ce a impuscat-o pe Alesia a scapat in libertate.
Am fost speriata ca a scapat unil .
Daca vine iar ?
Daca.....
In fine !

O insotesc pe Alesia la spital , ca sa intre fara a sta la palavragit cu doctorii.

A doua zi

Merg la Alesia si vad acel TIP care scapase . Ma ascund dupa un perete cand priveste in spate .
M-am speriat cand a intrat in camera unde era Alesia .

Cand a iesit , Alesia avea data masca de ozigan jos si dezactivata de la aparatura . Se zbatea in pat ca nu avea aer.
Ies pe hol si tip :

Iesiti toti , Alesia nu are AER !

doi doctori s-au speriat si au venit sa vada ce se intampla si i-au pus masca inapoi si au activat-o iar . Toate acestea se intamplasera repede.

Am lasat-o pe Alesia cu doi doctori ca sipraveghetori.

Ma duc si pe la Nikolas. Bat la isa...nu a raspuns nimeni .
Am intrat vad patul gol .

Panica !!!

Merg la o asistenta de pe hol si o intreb :
- Unde este baiatul din sala aceasta ?
- E in operatie...sau a murit .
Am fugit repede la usa mare , facuta din sticla a holului de operatie . Era inchisa , LOGIC !

Am ascultat la usa putin ca venise un asistent si mi-a zis sa asteptam pe scaun , nu langa sala de operatie .

Inainte sa merg pe scaun , auzisem din sala de operatie cum CINEVA tusa , si se auzeasangele picurand pe jos .
Doctorii vorbeau sa il adoarma si sa il puna cu fata in jos , sa ii curga sangele in galeata pe care o vor pune.

Cand ies din operatie , ma iut pe targa , chiar daca nu vazusem aproape nimic.
In schimb vazusem cearceaful PLIN de sange de la el . Avea vata in gura plina de sange.

Dupa ce il baga in camera iese un doctor si il intreb :

- Unde l-ati operat ?
- Uimitor ! Era in coma , cand iar i-a busit sangele pe gura . L-am operat la gat , sa fim siguri daca nu are ceva la gat

- Si are ceva ?

- Are mai milt ,,tuburi" de sange care se sparg in fiecare zi . Noi , i-am intarit tuburile sa nu se mai rupa . Acum , avem de asteptat .

- El a fost calcat de masina la mana si picior , ca are la gat ?

- Pai , a fost calcat pe mana si picior , la cap nu l-a calcat , dar el si-a spart rau capul si s-a agravat si la tuburile de sange .

Merg acasa putin dezgustata de ce mi-a zis doctorul si speriata pentru Alesia si Nikolas .

Ajung acasa si o vad pe matusa mea ca a venit . Ii dau de mancare lu' Betty si ma pun in pat la TV .

Lumea distrusa Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum