Pe drum a intalnesc cu o fetita de 7 ani . Era orfana si cersea bani .
I-am dat 10 lei . Mi-a multumit si a plecat mai departe .
Merg in continuare . Am trecut pe langa magazinul meu preferat .Am ajuns la Alexandra. Bat la usa . Nu raspunde nimeni. Bat din nou . La fel .
Pana la urma am plecat la strada.
Unde sa ma duc ?
Acasa nu pot ca ma alunga Vanesa...unde sa ma duc ?
O sa traiesc pe strazi ?Ma gandeam : Seara ma duc sa imi iau bani si sa ma duc la bunici , in Vascal. Un sat mic.
Venind seara , ma duc pe furis in casa.
Vazandu-mi parintii dormind cu o impostoare , am izbugnit in lacrimi .,,de ce ati luat-o pe ea ? Ce va apucat?”-am zis eu.
Dar am zis toate astea in gand deci nu m-a auzit nimeni.
Iau vreo 500 de lei. Cand sa ies pe usa , Betty , si-a gasit jucariuta soricel. logic ca a inceput sa chitaie pe acolo. Saoarecele, nu Betty.
Se trezeste Vanesa si se ridica din pas ca intepata de arici.,,ce cauti aici?”-zice strngandu-si dintii .
Eu nu zic nimic. O iau pe Betty si soricelul ei si iesim pe usa afara.Ajunsa jos , plec la autogara si imi iau bilet.
nu,nu era inchis,era ora 22:50.
ora de plecare spre Vascal era la 00:10.
Sigur nu o sa dorm pana atunci .
Ma pun pe o banca si astept sa plec.
Peste 21 de minute sau ceva aproximativ , am adormit.Noroc cu un porumbel energic fara somn. M-a trezit pa ora 00:02.
M-am panicat ca o sa intarzii ,dar am intrat la timp in autobuz .Am plecat la drum.....
Am dormit tot drumul.......TO BE CONTINUED......
Hei cititori , va urez un an nou fericit si plin de iubire....tot ce va doriti.
Mai postez la anul !2016❤
CITEȘTI
Lumea distrusa
RandomHei eu sunt Andreea ! am parul castaniu , ochii caprui si sunt o fata scunda si slabuta !