Pe la ora 12:34 m-am trezit . Eram pe la Wickilomn (Wicilomn) . Mai aveam de mers 90 de kilometri .
Am avut noroc cu tableta de pe scaunul din fata mea.
Am stat pe facebook .Ajunsa la bunici .
Am coborat din autobuz si plec spre bunici.
Pe drum trec pe langa o padure . Se zice ca e o padure BANTUITA .
Locuitorii satului zic ca aici a murit un militar. S-a prabusit un avion si au murit toti militarii . Cei 169 de militari au fost gasiti si i-au luat , dar unul singur nu a mai fost gasit . Chiar el a fost singurul fara cap. Si cica unbla seara pe la 12 noaptea sa iti ia capul .In fine...
Ajung la bunici .
,,ce faci maica aici ? " -zice bunica .
,,pai....." (le-am zis tot !)
,,vai de minii !" -zice bunica suparata pe mama.
,,hai,hai in casa sa te instalezi si sa mananci ceva !"-zice bunicul.Intru in casa si ma dezecipez si ma duc sa mananc .
Dupa cateva minute am plecat la plimbare .
Ma duc pe la un parc sa imi fac prieteni. Erau doi baieti si trei fete.
Ma duc la fetele alea .
,,hei , sunt noua pe aici , cum va cheama ? "
Nu mi-au raspuns , in schimb, au dat ochii peste cap .Din spatele meu se aude o voce
,,hei, eu sunt Moli! Tu ?"Fac o piruieta sa ma intorc spre renumita ,,Moli".
Era o fetita inaltuta , slabuta . Avea parul blond si ochii albastri .
,,eu ma numesc Andreea!"
,,tare ! Vrei sa fim prietene ?"
,,Da!"
,,sa nu bagi in seama cele trei fete ! Sunt foarte fitoase ! Makenize , Lara si Cori sunt cele mai populare fete din soala , dar si cele mai fitoase!"
,,ahaaa , ok ! "
,,ce vrei sa facem ? "
,,ma poti duce la un magazin de telefoane ?"
,,da sigur !"Ma duce la un magazin de telefoane .
Era foarte ciudat , Moli se uita la mine parca mi se va imtampla ceva .Mi-am luat un samsung galaxy S6 . Era la reducere . Costa doar 450 lei .
Ceva de necrezut ! O_oPe la ora 21 am plecat acasa .
Maine ma voi intalni cu Moli in locul ei secret .......TO BE CONTINUED......
→_→ Sper sa va place capitolul #34!
Va rog sa oli dati idei de vapitolul #35 ! ←_←
CITEȘTI
Lumea distrusa
RandomHei eu sunt Andreea ! am parul castaniu , ochii caprui si sunt o fata scunda si slabuta !