Au pus chestia aia si au mai adaugat vreo 5 pelerini cu torte .
M-a scos din temnita si m-au luat de-o mana , m-au aruncat cu mainile in chestia aia si au inceput sa arunce un BLESTEM asupra mea .Cand au plecat pana undeva am intins cat am putut mana si am luat cartea cu vraji . Primul lucru care l-am vazut a fost cum sa scap de BLESTEM .
Deodata se aude cum uracau inapoi toti. Arunc cartea pe masa si stau acolo....
Dupa ce termină de facut imi dau drumul si ma duc inapoi in curtea bunici .
Eu , desteaptă , am rupt foaia cu dezlegarea BLESTEMUL.
Trebuie sa pun :
2 frunze de tei , un fruct rosu (oricare , doar rosu sa fie ) , smoala si un pumn de mure de padure .
Ma duc in padure sa iau mure , apoi iau 2 frunze din teiul din curtea bunicilor . Ma duc in spatele casei si iau smoala de la bunicu , apoi ma duc si iau un mar din cosul din casa .
In carte zicea sa le amestec .
Deci.....le amestec .
Dupa, zice sa beau .
Deci...beau . -_-Dupa ce beau ,,supa” aia SCARBOASA , Simt furnicaturi pe corp si .....peste tot !
Vad cum iese din mine o umbra neagra . Se ridica spre cer si dispare in forma de craniu .
Dupa ce am facut tot am intrat in casa si m-am pus sa dorm .
Dimineata
Ma trezeste , ca de obicei , bunica .
Azi mananc supa de puuui ! •﹏•Dupa ce mananc , ma duc la magazin sa iau paine .
Eu , cu gandul la Moli , ma lovesc de............stai putin , ceee ??
Ma lovesc de VANESA.,,ce faci papusa ? ”-zice Vanesa malefic
Eu nu zic nimic .,,de ce nu vorbesti ? Ai patit ceva ?”-zice iar Vanesa .
La fel. Nu zic nimic
,,ce pacat ca Moli te-a inselaaaat!”
Mi-am iesit din minti .
,,ce vrei ? ”
,,nu a fost tot !”-zice Vanesa disparand in tufis.intru in magazin si cumpar paine . Cand ies , cine credeti ca mi-a iesit in cale ?
Mdaa...Moli...,,ce faci Aandreee?’’-zice Moli cu scarba.
,,nu stiu , sa cred sau sa nu ? ”
,,ce vrei , eu sunt oricum de partea Vanesei .”
,,ma intreb dava tie nu ti-e sila sa ii zic ,,MARIRE TIE ,, ? ”
,,nu!”
,,las-o balta, credeam va esti de treaba...”Plec cat mai departe de ea . Adica ma duc acasa .
Ajung acasa si las painea .Cand intru in camera , se zguduie pamantul , se stinge lumina si cad pe jos.
Buff !!......TO BE CONTINUED......
CITEȘTI
Lumea distrusa
RandomHei eu sunt Andreea ! am parul castaniu , ochii caprui si sunt o fata scunda si slabuta !