Cand m-am mai desteptat dupa lovitura luata, am incarcat sa privesc in jur sa vad pe cineva care ma poate ajuta.
Dar....in zadar.
Cand ma enervasem si incepuzem sa plang, mi-a venit o idee .
Să asştept pana ma transgform în vampir, ca sa pot zbura macar intr-un loc in care sunt coameni...mai bine zis , intr-un oras sau sat.
S-a facut cerul negru sidefat si inca nu s-a intamplat nimic. Ce sa ma fac?
Dintr-o data simt cum imi cedeaza picioarele .
Imi zic in gand ,, yes "
M-am bucurat degeaba... mi s-a oprit tot.
Atunci eram cea mai nervoasa fiinta de pe pamant.Am stat zile si zile asteptand sa ma transfor im vampir. Chiar este foarte ciudat ca nu s-a intamplat nimic in 7zile . O_o (⊙o⊙)
din ferivire , a zecea zi.......cand dormeam am simtit aceeasi mana care ma apucase in ziua trecuta .
Eu dormeam linistitaQ_Q
Ma apucase si eu m-am trezit.
,,ce ? "-am tipat eu speriata.
,, ce ai BA ? "-zice ciudatu' care ma tragea.
,,da' ce ai cu min...."
Inainte sa termin de spus propozitia m-am gandit :
,,stai putin , asta ma duce undeva..poate ma duce intr-un oras sau ceva . Noooo , logic ca nu ma va duce intr-un oras sau ceva de genu' ",, Hei , imi poti spune unde mergem ?"-zic eu curioasa
,,ce vrei ? "
,, unde mergem ? "Cand a auzit ce am zis eu s-a coborat la pamnat si m-a lasat INCET pe pamant .
,,ce vrei ? "-intreaba creatura aia HIDOASA.
,,unde mergem ?"
Stiu ca era momentul meu bun sa fug , dar sa zic sincer URATANIA asta chiar parea DE TREABA .
Doar parea...,,cine esti tu ? "
L- luat mai pe ocolite.
,,regina vampirilor!"
,,cine ?"
,,R-E-GI-N-A V-A-M-P-I-R-I-L-O-R!"
,,Nu efa Zeus ? "
,, Ba da , dar si-a pierbut viata...adicaaa cea de a doua viata in razboiul cu vampirii CLIFORT."
,,pacat de el, era BUN. Venind vorba de asta, unde vrei sa te duc "Cand am auzit e a zis mi-am spus in gand:
,, ce a patit asta? "In fine...
,,vreau in Ghenderwil [Ghengervil]"
,,hai in spatele meu "Am urvat in spatele lui si am plecat la drum.
Peste 2-3 kilometri il intreb:
,,hei, de ce vrei sa ma duci acasa? "
,,pentru ca eu cautam alta fata "
,,cine ?"
,,Alexandra Wilson . O sti ? "
,,Nu ! "Eu eram constienta ca era chiar prietene mea .
Dupa ce am mai vorbit despre nustiu ce lucruri , am ajuns in parcul alaturat casei mele .
,,poti sa ma lasi aici."-zic eu usurata
,,ok, neai vedem ! "Cand ma lasat usor pe topoganul gomflabil am oesit din el ca arsa.
Am fugit nerabdatoare pe aleea mea preferata ca sa imi pot imbratisa MAMA din nou .Ajunsa acasa pun mana pe clanta usii cu lacrimile suroi pe fata.
Intru si casa goala...
Unde-s parintii mei ?,,mama , tata "-strig eu indurerata.
Incep sa plang si fug in FOSTA mea camera.
De ce FOSTA ?
Pentru ca a facut o camera mai frumoasa ca cea din TRECUT.Mama si tata asteapta un alt copil ?
ce?Aud usa trantindu-se...
Buff!!.....TO BE CONTINUED.....
CITEȘTI
Lumea distrusa
RandomHei eu sunt Andreea ! am parul castaniu , ochii caprui si sunt o fata scunda si slabuta !