nudy w domu

38 6 5
                                    

W tym tygodniu były ferie zimowe.
Miecia uświadomiła sobie to gdy była u babci na noc. Niewiedziała co ma robić ponieważ, babcia ma same staroświeckie zabawki.
Gdy Miecia zapytała się jej czy ma komputer to ona powiedziała:
-Co to komputer??
-TY NIE WIESZ?????
-nie.
-O to szkoda :-(
Miecia zasmuciła się i poszła do pokoju wyznaczonego przez babcię.
Babcia sprawdziła w komputerze co to komputer :-)).
Ostatnie dni temu na domu babci Mieci antena telewizyjna złamała się i nie było telewizji przez cały pobyt u babci.Później
Mieci telefon się rozładował. Szukała i szukała ładowarki ale okazało się że zapomniała z domu. Nie wiedziała co robić i nudziło się w tym starym domu. Następnego dnia postanowiła naprawić dach. Załatała go siatką z biedronki i przybyła gwoździem (jednym).
Dziwnym trafem ta siatka przetrwała ulewę w następnym dniu i dalej była porządnie przymocowana.

W nocy Mieci przytrafił się koszmar. Była na klifie i jakiś gościu miał ją zepchnąć ale ona była karate kid i uniknęła ciosu z koparki i maszyna sama zleciała na dół :-)
Gdy się obudziłato była cała oblana potem bo ten koszmar był po prostu koszmarny.
Gdy szperała w swoich rzeczach to nagle znalazła swoją ładowarkę i była taka szczęśliwa że od razu wzięła do ręki swoją nokię i podłączyła do znaleziska.
To naładowało ten telefon z taką prędkością jak reklamują w plusie super szybki internet LTE.

~~~~~~~~~~~~~

Była już 8 więc Miecia zeszła na dółi zjadła swoje płatki z mlekiem tak szybko jak działa to LTE.
Była akurat najedzona do syta więc pojechała na swoim
rumaku (czyt. rolkach) o prędkości LTE aż dojechała do stacji kolejowej w warszawie i z powrotem tak minęła jej pierwsza godzina od wstania z łóżka.
Dalej grała z babcią w cs'a i było gut.
O godzinie 20 poszła spać bo z starszą panią rozegrała 50 meczy w cs'a.


Hej to ja i moje opowiadanie
Dawno nie pisałem tej książki więc to jest wielki powrót :-)

Jestem z siebie zadowolony powiem szczerze

3 vote next

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 28, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

MieciaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz