1.

196 13 4
                                    

Trailer- After Demon

Jasmine's pov

-  O să fie bine, dragă! mâinile mamei se plimbă în sus și în jos pe brațele mele.

Privesc cu spaimă rândul din fața mea, tresărind când din boxele mari se aude numele celor din fața mea. Urmează să fiu marcată ca o vită! De ce? Din cauza unei cărți stupide! Urmează să am un tatuaj, care o să mă ajute să-mi găsesc "sufletul pereche", care se presupune că are același tatuaj, ce prostie! Cu un desen stupid nu o să găsesc iubirea, știu asta datorită părinților mei. Se spune că odată ce ți-ai întâlnit perechea, nu te mai poți despărți de ea, dar părinții mei și-au întâlnit "sulfetul pereche" și totuși sunt împreună, deși au diferite tatuaje!

-  Jasmine Joanne Adams! îmi închid ochii și trag aer în piept. La dracu cu asta!

Încep să înaintez cu pași mici către doamna ce stă în fața biroului.

-  Numele! vocea ei ascuțită mă face să ma încrunt. E surdă? Tocmai mi-a fost spus numele, tare și clar.

-  Doar ce a fost spus. îmi dau ochii peste cap.

-  Numele! aceasta repetă, tonul ei fiind mult mai autoritar.

-  Jasmine Joanne Adams. spun oftând, dorind ca astea să se termine mai repede.

-  Întinde mâna! fac ce zice, aceasta ștapilându-mi încheietura stângă. Grozav! Am și cod acum!

-  Vă rog să vă puneți lucrurile de valoare în această pungă, o s-o puteți lua la ieșire. vorbește repede, înmânandu-mi o pungă de plastic.

Îmi dau ochii peste cap și arunc telefonul, ceasul și lănțișorul în pungă. Merg să-mi fac un tatuaj, cucoana, nu plănuiesc să fac altceva!

-  O să fie bine, dulceață! tata îmi sarută obrajii, îndemnându-mă sa merg către ușa din stânga mea.

Oftez, apoi îmi îndrept picioarele către ușă. Le arunc o ultimă privire părinților mei. Înghit în sec și încep să fac pași mici. Șterg pelicula fină de transpirație de pe frunte și bat de doua ori în ușa albă din fața mea, care este deschisă de un bărbat în jur de 25-30 de ani. Are trăsături asiatice, dar este foarte arătos. Părul lui îi ajunge până la jumătatea gâtului, de un negru strălucitor, îndreptat la perfecție.
Chicotește. Mă holbam, la naiba! Îmi las capul în jos, acoperind obrajii roșii cu ajutorul părului.

-  Intră! Dacă nu vrei să stai acolo, normal. chicotește din nou.

Înghit în sec și închid ușa în urma mea, apoi mă asez pe un scaun.

-  Care este numele tău?

-  Jasmine.

-  Bun, Jasmine, arată-mi codul.  îi arăt încheietura, acesta începând să caute în cartea aia stupidă tatuajul pe care trebuie să-l fac.

- Hm, 25567. mormăie încă răsfoind cartea.

Ochii lui se măresc brusc. Se uită la mine uimit, poate și milă? De ce se uită așa?

- Totul este bine? ridic din sprânceană.

-  Ăm, da. Să începem!

Acesta se așează pe scaunul din fața mea, aducând măsuța cu ustensile mai aproape.

-  Unde o să fie? vorbesc încet.

-  La baza spatelui. O să trebuiască să te întorci și să-ți ridici tricoul.  înghit în sec pentru a nu știu câta oară și aprob scurt din cap.

Mă conformez la spusele lui, întorcându-mă cu spatele, ridicându-mi tricoul. Mă bucură faptul că nu este la vedere, însă sunt sigură ca durerea este mult mai mare acolo.

-  Okay, sunt gata să încep. O să doară puțin.

-  Ăm, okay.  șoptesc.

Mâinile lui se așează pe spatele meu, începând să deseneze modelul. Nu îmi pot da seama ce a desenat, probabil o floare ori un zmeu.
Termină rapid desenul. Inima începe să-mi bată cu putere la auzul mașinăriei. Își așează din nou mainile pe spatele meu. Simt o înțepătură de albină, urmată de altele. Doare, doare rău! Îmi încleștez dinții, încercând să opresc tipătul de durere ce vrea să iasă afară.
Degetele mele strâng materialul tricoului, probabil albindu-se.
Simt cum micuțul ac se mișcă rapid și dureros în sus și în jos pe pielea mea. La dracu cu regulile voastre!

Minutele trec, iar eu îmi simt spatele amorțit de durere. Vreau așa mult să se termine! Îmi scapă un geamăt de durere când sângele este șters de pe spatele meu cu un șervețel.

-  Okay, puștoaico, e gata! acesta mai șterge încă odata sângele, apoi se ridică. Mulțumesc, Doamne! Vrei să-l vezi?

-  Mhm. spun încă amorțită de durere.

Mă ridic după scaun și mă duc către oglinda mare din cameră. Bărbatul, al cărui nume nu-l știu, vine cu o altă oglindă mai mica, poziționând-o în spatele meu. Oh, la dracu!

Hallo, naja, am luat o pauza enorm de mare de la wattpad, dar acum cateva zile am inceput iar citesc si apoi am dat carte, am arhivat-o cred ca acum vreo 2-3 ani dar eu chiar cred ca are potential, mai ales acum ca am mai crescut stiu si eu mai multe despre viata :)) Traileru este vechi si el de asemenea, poate o sa fac altu, poate ! Imi ia foarte mult timp de facut un trailer, iar intre scoala si munca am numai vreo 2-3 ore timp liber, pe care vreau sa-l ocup cu scrisul cartii si invatatul pentru scoala.
Sper sa va placa scurtul capitol!
Pupici !

After Demon (Harry Styles -F.F) - I. The First RaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum