- Ce vrei să faci, Harry? se mormăie Niall, parcă sătul de prostiile mele.

- O să vedeti voi! Bun, să mergem! pun mâna pe motociletă, încălecând-o.
Băieții fac la fel, ambalând toți motoarele.

Pornim către ușă, deschizând-o puternic. Văd cum așa zisul înger a căzut. Fața exprima frică și confuzie. Mă grăbesc să iau cartea ce era în fundul biserici închisă într-un sertar, o lumânare a cade pe mâna mea, cartea luând foc. Ma grăbesc repede să sting flacarile, am nevoie de cartea asta, e singurl mod în care pot afla cine mi-a omorât familia. Majoritatea oamenilor au scăpat pe ușa din spate.

-Să mergem, mai am ceva de luat! țip către băieți și mă grăbesc către ieșire.

Am ieșit din biserica asta blestemată și caut cu privirea micuțul îngeraș de mai devreme. Văd o pată albă între copaci. Încep să 'alerg' în spatele ei cu motocicleta.
Ajungem pe autostrada și ea se oprește să-și tragă suflarea, proastă mișcare.
Îi apuc talia subtire și o pun pe motor. I-am prins cătusele de mâna ei apoi de un arc de chei, acela fiind prins de pantaloni mei. Mă mobiliez rapid, ținând ghidoul drept. Opresc brusc motorul, băieții venind cu mașina înspre noi. Am desfăcut cătușele de arcul de la pantalonii și o iau ca pe mireasă în brațe. Se pare că a leșinat de cand am luat-o pe sus.
Băieții se opresc cu mașina în fața noastră. O așez cu grijă pe bancheta din spate, mă așez și eu lângă ea.

- Lui Nick nu o să-i placă ce ai făcut! dezaprobă Louis de la volan.

- Și crezi că mă interesează acum de Nick! îi scuip înapoi.

Îmi duc din nou privierea spre ea. Părul ei negru este răvășit, fața micuță zgâriată, probabil de când fugea printre crengiile copacilor. Este frumoasă.

- Unde este cartea?

- Aici, mi-o înmână Zayn.

Încep să răsfoiesc paginile, dau de poza fetei întinse pe bancheta mașinii, sunt curios ce tatuaj are. Eu mi l-am făcut pe al meu cu mult timp în urmă, obișnuiam să ma furișes în biroul tatei și mă uitam la tatuajul care îmi era destinat. Băieții nu prea cred în toata chestia asta, nici eu nu prea o fac sincer. Dar am facut tatuajul pentru părinții mei, ei iubeau idea asta, 'suflete pereche'. 

Mă uit la ea încă odata, ea începând să mormăie.

- Trezirea, îngerule! îi șoptesc, ochii ei speriați fac contact cu ei mei.

**

Jasmine's pov

Mergem de ceva timp. Gândul îmi zboară la părinți mei, oare au scăpat cu viață? Daca da, au încercat să mă caute? Cred că am murit împreuna cu cei din biserică? O să îmi fie așa dor de ei. O să- mi fie dor de reparatul mașini cu tata, mereu și-a dorit un băiat cu care să facă chestii bărbătești, dar m-a primit pe mine, mereu am fost fascinată de mașini și de modul în care sunt construite. O să-mi fie dor să gătesc cu mama în fiecare dumincă și de prietenii mei. Fără să-mi dau seama, încep a plânge în liniște, nu vreau să le atrag atenția din nou.

- Cât mai mai avem? băiatul cu părul întunecat se plânge

- Te comporți ca un copil! În câteva ore ar trebui să ajungem! îi răspunde cel de la volan exasperat.

- Unde mă duceți? mă găsesc vorbind. E clar că am luat-o razna!

- U, s-a trezit frumoasa adormită! cel de la volan.

-Taci, Louis! îi răspunde dur 'salvatorul meu'. Mergem în San Diego, răspunde sec.

- Dar eu nu vreau, nu ai niciun drept să mă forțezi!ce tot spun, de parcă lor le pasă.

Crețul râde în batjocură.

-Ești a mea, pot face ce vreau eu cu tine! îmi zice chicotind.

Najaaa, asta a fost si pentru astazi. Sper sa va placa, am nevoie de parerile voastre, asa ca nu va ferititi sa lasati un comentariu.
O sa incerc maine sa postez.
Daca vedeti cumva litere de genu : ü,ö,ä,ß, va rog sa ma anuntati, eu am tastatura pe germana si poate o sa mi mai scape cate o litera de genu.

After Demon (Harry Styles -F.F) - I. The First RaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum